کد خبر: ۳۲۰۸۲
۰:۵ - ۱۳۹۵/۶/۲

بورس پرس خبر می دهد:

"توکن" و ناهماهنگی مدیران باعث طولانی تر شدن توقف نماد یک شرکت شدند

عدم دریافت "توکن" و ناهماهنگی مدیران باعث طولانی تر شدن توقف نماد "شمواد" شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد معاملاتی شرکت تولید مواداولیه الیاف مصنوعی درجریان معاملات 13 مرداد به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف و تاکنون باز نشده است.

این موضوع باعث شد تا برخی سهامداران این شرکت 14.3 میلیارد تومانی حاضر در بورس ، خواهان کسب اطلاع از دلیل طولانی شدن توقف نماد توسط بورس پرس شوند.

پیگیری های بورس پرس از مسئولان مرتبط نشان داد درحالی علت توقف نماد "شمواد" تعدیل منفی و افزایش زیان سال مالی شهریور 95 ( آخرین رقم اعلامی467 ریال زیان) است که عدم دریافت "توکن" (سخت‌افزاری برای ورود مسئولان انتشار اطلاعات در سامانه ها از جمله کدال بورس) عامل اصلی طولانی تر توقف نماد شده است.

این مسئله هم از قرار معلوم به دلیل ناهماهنگی اعضا هیات مدیره رخ داده و نامه نگاری های سازمان بورس هم فایده ایی نداشته و باعث بروز تخلف و تهیه پرونده ایی برای این شرکت شده است.

با این اوصاف سهامداران این شرکت باید در وهله اول منتظر حل موضوع "توکن" و در اصل هماهنگی مدیران و سپس ارسال اطلاعات به کدال باشند تا امکان بازگشایی نماد آن فراهم شود.

براساس این گزارش، "شمواد" از تک سهم های نوسانی سال گذشته بازار بود که طی 6 ماه و به رغم روند منفی بازار با رشد 46 درصدی قیمت هر سهم مواجه شده و از 299 به 348 تومان رسیده بود.

این شرکت سود سال مالی منتهی به 31 شهریور گذشته را ابتدا با 38.5 درصد کاهش از 275 به 169 ریال و سپس به 104 ریال رساند و اولین سود هر سهم سال مالی شهریور 95 را 101 ریال اعلام کرد اما به زیان 467 ریالی تغییر داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ