کد خبر: ۳۲۰۹۷
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۶/۲

معاون اسبق و خوش اخلاق بورس گزینه جدی مدیریت بانک توسعه تعاون

معاون اسبق و خوش اخلاق بورس گزینه جدی مدیریت بانک توسعه تعاون

معاون اسبق و خوش اخلاق بورس در کنار سرپرست فعلی بانک توسعه تعاون، گزینه جدی مدیریت بانک توسعه تعاون بوده و این موضوع تا یکی دو هفته بعد مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تصمیم وزیر کار مبنی بر برکناری علی صدقی از مدیرعاملی بانک رفاه به دلیل برخورد دولت با دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف ، محمدعلی سهمانی از مدیران خوشنام بازار سرمایه، از 9 تیر سکاندار این بانک بزرگ و وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

با این اتفاق، حجت‌الله مهدیان عضو هیئت مدیره، از همان زمان سرپرست بانک توسعه تعاون شده و قرار است تا یکی دو هفته دیگر تکلیف مدیریت این بانک مشخص شود.

در این میان علاوه بر احتمال حضور مهدیان در سمت مدیرعاملی، نام محمدرضا رستمی نیز مطرح شده و به نظر می رسد گزینه جدی باشد. این درحالی است که برخی زمزمه ها از نهایی شدن حضور رستمی در مدیرعاملی بانک توسعه تعاون و ارسال مدارک و مستندات وی به بانک مرکزی حکایت دارند تا در صورت تایید ، رسما" اعلام شود.

رستمی از مهر 93 مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان عشایر شده و دارای سوابقی چون عضو هیئت مدیره بانک تجارت، مدیرعامل سرمایه‌گذاری بهمن، عضو هیئت مدیره "شستا"و معاون اسبق بورس تهران است.

به باور اکثر فعالان بازارسرمایه، رستمی از مدیران خوشنام و خوش اخلاق و حرفه ایی بوده و عملکرد مقبولی در بورس و بازار سرمایه داشته است.

انتهای پیام

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ