کد خبر: ۳۲۱۸۱
۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۶/۸

بازداشت متهم جدید در پرونده بانک ملت/ معوقه ۲۴۰۰ میلیارد تومانی یک فرد

بازداشت متهم جدید در پرونده بانک ملت/ معوقه ۲۴۰۰ میلیارد تومانی یک فرد

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت یک متهم جدید در پرونده بانک ملت خبر داد و گفت: با بازداشت این فرد، هم اکنون ۵ نفر در ارتباط با این پرونده در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: تاکنون 420 میلیارد تومان از وجوهی که در این پرونده مورد تصرف واقع شده بود متوقف شده است.

وی در پاسخ به سؤالی که گفته می‌شود فردی حدود سه هزار و 700میلیارد تومان از بانک ملت تسهیلات دریافت کرده و هم اکنون معوقات وام وی نزدیک به سه هزار میلیارد تومان شده و از کشور نیز فرار کرده، گفت: اینکه این فرد چه مقدار تسهیلات گرفته الان اطلاع دقیق ندارم، اما معوقات تسهیلات وی هزار و 200میلیارد تومان است و بعد از این معوقات نیز تسهیلات ارزی دریافت کرده بود که اگر به ریال تبدیل کنیم یک هزار و 200 میلیارد تومان می‌شود و در مجموع دو هزار و 400 میلیارد تومان معوقات قبلی و بعدی این فرد است.

اژه ایی با اشاره به متواری شدن یکی دونفر در این پرونده گفت: همانطور که قبلا گفته‌ام به نفع خودشان است که به کشور بازگردند و این به آن معنا نیست که اگر بازگشتند به پرونده‌شان رسیدگی نمی‌شود و چنین قولی نمی‌دهیم بلکه قول می‌دهیم بازگشتشان قطعا به نفعشان خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی | ساعت ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۶/۸
5
0
پاسخ
هر دم از این باغ بری میرسد!
غارت سرمایه مردم در بانک ... و اختلاس در .... و فروش نفتکشها !! و اینک از اختلاسی دیگر رونمایی میشود در بانک ملت.....احتمالا هم از اقوام ... باشد.
چه شود

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ