کد خبر: ۳۲۲۰۰
۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۶/۹

توقف نماد شرکت مبهم ، گران و عجول برای دو مجمع و بدون مجوز قانونی
درپایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف نماد شرکت مبهم ، گران و عجول برای دو مجمع و بدون مجوز قانونی

در پایان معاملات امروز نماد شرکت مبهم ، گران و عجول بورسی برای دو مجمع سالانه و فوق العاده آن هم بدون مجوز قانونی سازمان بورس در افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز نماد شرکت کنتورسازی ایران که تاکنون دو بار دو مجمع سالانه و فوق العاده را لغو کرده بسته می شود.

آکنتور" که از نظر سازمان بورس مبهم بود و با اعلام زمان دو مجمع به شرکتی عجول هم تبدیل شده به دلیل انعقاد قرارداد 10 دی سال گذشته در خصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف به انواع صندوق فروشگاهی، با رشد فزاینده قیمت هر سهم از 1200 تا بیش از 8100 تومانی ( 18 فروردین) روبرو شد اما در ادامه با افت قیمت به ارقام کمتر از 5 هزار تومان و تا دیروز به 4860 تومان رسید تا یکی از سهام گران بازار بشمار آید.

این شرکت به رغم عدم دریافت مجوز افزایش سرمایه 125 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی تاکنون دوبار زمان مجمع فوق العاده و همچنین سالانه را تعیین کرده اما بعد از مدتی اقدام به لغو کرده است.

به هر حال در شرایطی دو مجمع عادی به طور فوق العاده ( برای تصویب دیر هنگام صورت های مالی سال اسفند 94 ) و فوق العاده ( برای افزایش سرمایه) ساعت 9 صبح پنچ شنبه 11 شهریور در هتل المپیک برگزار خواهد شد که هنوز مجوز قانونی سازمان بورس برای افزایش سرمایه اعلامی صادر نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ