کد خبر: ۳۲۲۰۱
۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۶/۹

یک شرکت با مشتریان بزرگ نفتی درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد
به عنوان هفتاد و ششمین شرکت بازار دوم معاملات فرابورس:

یک شرکت با مشتریان بزرگ نفتی درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد

شرکت صنایع تجهیزات نفت که دارای مشتریان بزرگی در صنعت است با پلاک ۷۶ در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه های اولیه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هیات پذیرش فرابورس دیروز با درج نماد شرکت صنایع تجهیزات نفت موافقت کرد تا این هلدینگ به عنوان هفتاد و ششمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شده و در نوبت عرضه های اولیه قرار گیرد.

این شرکت که با نماد "فنفت" در گروه فلزات اساسی جای گرفته،سال 1370 توسط سازمان گسترش تاسیس شده و هلدینگ اقتصادی است که به همراه 5 شرکت زیر مجموعه در زمینه تأمین و ساخت تجهیزات مورد نیاز خطوط انتقال نفت و گاز (PipingMaterial) و همچنین سرمایه گذاری برای توسعه محصول فعالیت می کند.

شرکت صنایع تجهیزات نفت در حال حاضر 5 شرکت وابسته (فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، پارس پنگان، تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند) و یک شرکت تابعه (پیچ و مهره های صنعتی ایران) را تحت پوشش دارد و دارای مشتریان بزرگی نفتی چون  شرکت های نفت مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی ایران، نفت فلات قاره، نفت و گاز پارس، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه های نفتی ایران، ملی حفاری، ملی پخش فرآورده های نفتی، پالایشگاه های تهران و تبریز، مجتمع گاز پارس جنوبی، فازهای 1، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10، 17، 18، 20، 21  پارس جنوبی، پتروشیمی بندر امام  و.... بوده و هست.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ