کد خبر: ۳۲۲۱۱
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۶/۹

اوضاع آشفته شرکت تعدیل کننده ۸۰۶ درصدی سود با دو رویداد و تحقق زیان

اوضاع آشفته شرکت تعدیل کننده ۸۰۶ درصدی سود با دو رویداد و تحقق زیان

شرکت شیشه و گاز که سود سال جاری را با تعدیل سنگین و خیره کننده ۸۰۶ درصدی همراه کرده بود، با دو رویداد مجبور به تعدیل منفی و تحقق زیان در عملکرد سه ماهه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت شیشه و گاز از تک سهم های نوسانی حاضر در بورس است که پیش از این اولین سود سال مالی اسفند جاری را 257 ریال پیش بینی کرده بود اما در اصلاحیه ایی (http://yon.ir/U5Ez) که اواسط خرداد ماه منتشر کرد، این متغیر مهم را با رشد خیره کننده 806 درصدی به 2328 ریال افزایش داد که غیر عملیاتی و ناشی از محاسبه زمین ها بود.

این متغیر مهم در 6 مرداد به همان رقم قبلی 257 ریال برگشت داده شد (http://yon.ir/cTjk) اما آخرین اطلاعات مشخص شد "کگاز" نه تنها با کاهش 68 درصدی سود روبرو بوده و سود هر سهم را از 257 به 81 ریال کاهش داده بلکه زیان 74 ریالی هر سهم را در عملکرد سه ماهه محقق کرده است.

این شرکت 25 میلیارد تومانی دلیل اوضاع نامساعد را حذف در آمد حاصل از فروش زمین کارخانه واقع در اراضی قدیم مهر آباد و کاهش حجم تولید محصولات به دلیل سوراخ شدن و از کارافتادگی یکی از کوره ها اعلام کرده است.

شیشه و گاز دارای سه سهامدار حقوقی و شامل گسترش پایاصنعت سینا با 51 درصد، سرمایه گذاری ملی ایران با 16.8 و بنیاد مستضعفان با 7.6 درصد مالکیت است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ