کد خبر: ۳۲۳۳۴
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۶/۱۵

وصندوق شرکت فعال در بورس را می فروشد/ خصوصی سازی۲۰درصد یک پتروشیمی
به ارزش پایه ۱۶۱ میلیارد تومان:

وصندوق شرکت فعال در بورس را می فروشد/ خصوصی سازی۲۰درصد یک پتروشیمی

سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی ۹۹ درصد یک زیرمجموعه را به ارزش پایه ۱۶۱ میلیارد تومان واگذار می کند. سازمان خصوصی سازی هم در صدد فروش ۲۰ درصد پتروشیمی همدان برآمده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درآخرین برنامه واگذاری ها، شرکت بورسی سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی اقدام به عرضه 99 درصد شرکت نوآوران مدیریت سبا (سهامی خاص) در بازار سوم فرابورس خواهد کرد.

این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 499 میلیون و 999 هزار سهم است که یکشنبه 28 شهریور به قیمت پایه هر سهم 108 تومان و به ارزش پایه کمتر از 162 میلیارد تومان به صورت نقد توسط کارگزاری صبا جهاد روانه میز فروش خواهد شد.

شرکت نوآوران مدیریت سبا سال 67 تاسیس شده و در شرکت های بورسی و غیر بورسی متعددی از جمله ایران خودرو ،سرمایه گذاری رنا،پالایشگاه اصفهان، پتروشیمی خارگ، بانک های پارسیان و اقتصاد نوین،کابل های مخابراتی شهید قندی، بیمه ملت، فن آوا ، توسعه صنایع بهشهر، آلومینیوم پارس،ایران یاسا، کاشی الوند،کاشی پارس،صنعتی بهشهر، چادرملو، گل گهر، سیمان بهبهان، مارگارین و...، سرمایه گذاری کرده است.

براساس این گزارش، سازمان خصوصی سازی هم در همان روز به واکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به عرضه 20 درصد پتروشیمی ابن سینا همدان (سهامی خاص و قبل از مرحله بهره برداری ) می کند.

این بلوک شامل 8 میلیون سهم است که به قیمت پایه هر سهم 21 هزار و 491 ریال و به ارزش پایه 17 میلیارد و 192 میلیون تومان به صورت 15 درصد نقد و باقی اقساط 7 ساله از سوی کارگزاری بانک آینده در بازار سوم فرابورس عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ