کد خبر: ۳۳۵۵۸
۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۶/۲۴

وصول کامل مطالبات نفتی ایران/ پول واریزی انگلیس فعلا
معاون وزیر نفت خبر داد:

وصول کامل مطالبات نفتی ایران/ پول واریزی انگلیس فعلا" قابل برداشت نیست

معاون وزیر نفت با اعلام وصول کامل مطالبات نفتی ایران گفت:انگلیس پول حاصل از مشارکت ایران در بهره‌برداری میدان گازی رهوم را واریز کرده اما فعلا این پول قابل برداشت نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی کاردر درباره آخرین وضعیت آزادسازی منابع مالی حاصل از مشارکت شرکت ملی نفت ایران و برتیش پترولیوم انگلیس در میدان گازی «رهوم» در دریای شمال به مهر گفت: مذاکرات با انگلیسی‌ها برای آزادسازی منابع مالی حاصل از مشارکت در میدان گازی رهوم ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون منابع مالی از مشارکت در این میدان گازی به حساب شرکت ملی نفت ایران واریز شده، تصریح کرد: در شرایط فعلی این منابع مالی در حساب شرکت ملی نفت در انگلیس موجود بوده اما فعلا شرکت ملی نفت ایران امکان برداشت منابع ارزی از این حساب را ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخصوص وصول مطالبات نفتی ایران از سایر شرکت‌های پالایشگاهی جهان هم اظهار داشت: تقریبا به طور کامل مطالبات نفتی ایران وصول شده و طلب قابل توجه‌ای از شرکت‌های خریدار نفت ایران نداریم.

کاردر در مورد وصول بدهی‌های نفتی از پالایشگاه‌های هندی هم توضیح داد: شرکت ملی نفت طلبی از پالایشگاه‌های هندی ندارد اما دولت و بانک مرکزی مطالباتی داشته‌اند که درحال وصول است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ