کد خبر: ۳۳۵۹۰
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۶/۲۴

بازدید معاون وزیر نفت از یک شرکت بورسی/ حجم زیاد کار و حمایت از سازندگان داخلی

بازدید معاون وزیر نفت از یک شرکت بورسی/ حجم زیاد کار و حمایت از سازندگان داخلی

معاون وزیر نفت امروز از شرکت بورسی ماشین سازی اراک بازدید کرد و گفت: به زودی صنایع پتروشیمی شاهد حجم زیاد کار در کارگاه ها خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرضیه شاهدایی امروز در جریان بازدید از شرکت بورسی ماشین سازی اراک و در نشست با مسوولان استانداری مرکزی در این شرکت، گفت: توانمندی شرکت های تخصصی و تجهیزات ساز کشور باعث شده در 2 دهه اخیر بسیاری از تجهیزات کلیدی حوزه نفت و پتروشیمی در داخل کشور تولید شود و این یک افتخار بزرگی است.

وی افزود: به زودی صنایع پتروشیمی شاهد حجم زیاد کار در کارگاه ها خواهند شد و در این راستا فعال سازی ظرفیت های ساخت داخل با جدیت تمام دنبال می شود. تمام شرکت های پتروشیمی خصوصی هستند اما اعمال سیاست لازم برای حمایت از ساخت داخلی این صنایع لحاظ شده تا اگر مناقصه ای برگزار می شود شرکت های داخلی در اولویت باشند و از توانمندی و ظرفیت های داخلی به شایسته ترین شکل استفاده شود.

وی گفت: تجهیزات و ظرفیت های ماشین سازی اراک و سایر صنایع استان مرکزی مایه افتخار و غرور ملی است و باید از سرمایه های بزرگ صنعتی این استان که برای زنجیره عظیم واحدهای زیردستی نیز کارسازی می کنند، بهترین استفاده بشود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ