کد خبر: ۳۳۶۲۰
۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۶/۲۷

مجوز افزایش سرمایه ۳۸۹ و۱۰۰درصدی/ برنامه۱۵۰و ۳۷درصدی دو شرکت دیگر

مجوز افزایش سرمایه ۳۸۹ و۱۰۰درصدی/ برنامه۱۵۰و ۳۷درصدی دو شرکت دیگر

دو شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا ( حسینا) و دارویی ایران مجوز افزایش سرمایه ۳۸۹ و ۱۰۰ درصدی گرفتند. دو شرکت افرانت و گروه دارویی سبحان هم درخواست افزایش سرمایه دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که بهمن ماه سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 389 درصدی را اعلام کرده بود ، مجوز قانونی سازمان بورس را دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

"حسینا" می تواند  سرمایه اسمی 16.7 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به بیش از 81.7 میلیارد تومان برساند و صرف توسعه فعالیت ها در کلیه زمینه ها کند.

همچنین شرکت دارویی ایران با مجوز افزایش 100 درصدی از سود انباشته می تواند سرمایه 20 میلیاردی به 40 میلیارد تومان برساند.

این در حالی است که دو شرکت افرانت و گروه دارویی سبحان برنامه افزایش سرمایه 150 و 37 درصدی را اعلام کردند و منتظر طی مراحل و صدور مجوز سازمان بورس شدند.

"افرا" طبق مصوبه 17 شهریور هیات مدیره و از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، در نظر دارد سرمایه 20 میلیارد تومانی را به 50 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح و بهبود سرمایه، کاهش ریسک مالی از طریق عدم خروج منابع از شرکت،استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور ،افزایش ظرفیت برای توسعه فعالیت های سودآوری شرکت و حفظ توان رقابت پذیری کند.

هیات مدیره "دسبحا" نیز بعد از جلسه 24 شهریور ، برنامه افزایش سرمایه از بیش از 100 به 137.5 میلیارد تومان را اعلام کرده که از مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر اعلام شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ