کد خبر: ۳۳۷۴۰
۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۶/۳۱

نبود رکود و پیش بینی مثبت از آینده صنعت خودرو
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان اعلام کرد:

نبود رکود و پیش بینی مثبت از آینده صنعت خودرو

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان با اعلام نبود رکودی در تولید خودرو پیش بینی کرد روند رو به رشد تولیدات این صنعت در سال جاری ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا نجفی‌منش درباره چشم‌انداز صنعت خودرو در نیمه دوم سال به خبر انلاین اظهار داشت: ابتدای سال در حوزه خودرو وضعیت امیدوارکننده نبود، اما در فصل تابستان وضعیت بهبود پیدا کرد.

وی افزود: تابستان امسال رشد تولید را نسبت به پارسال داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم این رشد تا پایان سال ادامه‌دار باشد و حتی شاید بتوانیم به آن برنامه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم، برسیم.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان با اشاره به فروش خودروسازان در سال‌جاری، تصریح کرد: امسال خوشبختانه فروش خودروسازان وضعیت بهتری داشته است، چون هر چه کارخانه‌ها تولید کرده‌اند، همه بلافاصله فروش رفته و کارخانه‌ها خودرویی در انبارهای خود ندارند.

نجفی‌منش در پاسخ به این پرسش که خروج از رکود در صنعت خودرو اتفاق افتاده است؟ عنوان کرد: در حال حاضر رکودی در تولید خودرو نداریم. اگر رکودی هم وجود داشته باشد به بازارهای خودروهای دست‌دوم و نمایشگاه‌های خودرو مربوط می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون مطابق برنامه جلو می‌رویم و رشد خوبی را نیز انشاءاله امسال تجربه خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان درباره قرارداد با خودروسازان خارجی و خبر رییس سازمان گسترش درباره احتمال انعقاد چند قرارداد تا پایان امسال با چند شرکت خارجی، گفت: در رابطه با کاری که می‌خواهد انجام شود، تا نهایی نشده، بهتر است صحبت نشود.

نجفی‌منش با بیان این‌که در صورت قطعی شدن کار، قراردادها اعلام خواهد شد، افزود: ورود خودروسازان خارجی به بازار ایران باعث می‌شود مدل‌های جدید خودروها وارد ایران شود و صنعت خودرو کشور دگرگون شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ