کد خبر: ۳۳۸۹۷
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۷/۵

مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد/ مدیر جدید از کروز آمد

مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد/ مدیر جدید از کروز آمد

مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد تا مدیرعامل جدیدی برای این شرکت ۵۰۷ میلیارد تومانی حاضر در بورس معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی مزایده 62 درصد سهام سه مالک اصلی گروه بهمن در 25 خرداد، موسسه مالی کوثر اصالتا" و وکالتا" و از طرف سرمایه گذاری اندیشه فردا، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری توسعه انرژی هور ( مالک بیش از 27، 25 و 8.4 درصد سهام گروه بهمن) اقدام به واگذاری سهام این شرکت بورسی کرد.

بعد از این معامله 1.6 هزار میلیارد تومانی که توسط کنسرسیوم "ویسمن موتور" خریداری شد، مدیرعامل و اعضای حقیقی 5 نفره هیأت مدیره گروه بهمن تغیییر کردند و ناصر شاه باز به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره، حسن عموزاده و حمیدرضا منجی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره به همراه محمد ضرابیان و مرتضی شفیعی ترکیب 5 نفره هیات مدیره گروه بهمن  507 میلیارد تومانی را شامل شدند.

حال بعد از دو ماه ، مدیرعامل "خبهمن" تغییر کرد و طی آن با استعفای شاهباز ( که از قرار معلوم قصد بازگشت به بانک ملی ایران را دارد)، منصور پورزرین به عنوان مدیرعامل این شرکت بورسی معرفی شد.

پورزرین با 25 ساله سابقه در صنعت خودرو ، دارای سوابقی در سایپا و معاون مالی و اقتصادی پارس خودرو بود که از 5 سال پیش در مجموعه کروز حضور داشت.

شاهباز نیز دارای سوابقی چون معاونت مالی و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و عضو هیات امنای بیمارستان بانک ملی و... است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ