کد خبر: ۳۳۹۸۳
۱۲:۵ - ۱۳۹۵/۷/۷

به عنوان دهمین شرکت جدید سال:

"غگلستا" با 467 تومان کشف قیمت شد/ سهمیه آنلاینی ها/ فاصله دو مرتبه ایی P/E

با عرضه 6 میلیون از 12 میلیون سهم پگاه گلستان در فرابورس ، هر سهم دهمین شرکت جدید سال با 476 تومان کشف قیمت شد تا فاصله دو مرتبه ایی P/E بین دهمین شرکت جدید و گروه باشد. سهمیه آنلاینی ها هم مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز طبق هماهنگی های قبلی 10 درصد سهام شیر پاستوریزه پگاه گلستان در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد و طی آن با واگذاری 6 میلیون سهم از طریق کارگزاران ، هر سهم این شرکت 476 تومان کشف قیمت شد.

این درحالی است که کارگزاری آبان با توجه به سود هر سهم 72 تومانی هر سهم این شرکت در بودجه 95 و با در نظر گرفتن P/E حدود 8.6 مرتبه ایی گروه ، قیمت مناسب هر سهم "غگلستا" را حدود 550 تومان اعلام کرده بود.

قرار است 6 میلیون سهم دیگر از طریق معامله گران آنلاین و از ساعت 12:40 دقیقه خریداری شود. سهمیه هر کد آنلاین نیز 250 سهم تعیین شد.

براساس این گزارش، درحالی پایین ترین قیمت مورد تقاضا برای سهم "غگلستا" 110 تومان بود که با کشف قیمت تومانی هر سهم و پیش بینی سود 72 تومانی ، نسبت P/E آن 6.6 مرتبه محاسبه شد که نسبت به P/E گروه دو مرتبه پایین تر است.

به این ترتیب پگاه گلستان بعد از 8 شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز ، دامداری تلیسه نمونه و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و شرکت بورسی واسپاری ملت دهمین شرکت جدید سال جاری بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» اردشیر زرشکی | ساعت ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۷/۷
3
0
پاسخ
متاسفانه سیستم رایان هم افزا کلا مشکل داشت!
» علی احمدی | ساعت ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۷/۹
1
0
پاسخ
تمام سهم هایی که سازمان شیر یا گاه سهامدار عمده انهاست قیمت بالای 500 تومن دارند غفارس الان 500 تومن ...غشان الان 350 تومن پیش به سوی 500 و غشصفها الان 516 تومن و غگلستان هم که 476 تومن عرضه شد و حتما سود صددرصدی خواهد داشت . تنها سهم غشاذر از این گروه پگاه است که قیمت نازلی دارد 162 تومن و غشاذر نیز پیش به سوی بالای 500 تومن خواهد داشت چون از همگروهی های خود کم ندارد تازه خط تولید جدید افتتاح کرده با 40% ظرقیت کار میکند .ازمایشگاه جدید و فعالیتهای ازمایشگاهی را در دستور کار قرار داده .کارخانه قدیمی و املاک مازاد را در لیست فروش قرار داده . و هزینه های مالی ان رو به کاهش است سهمی با شناوری کم و اهرم بالا ...خودتان بررسی کنید و تصمیم بگیرید غشاذر لیاقت پاسخ و بازدهی مناسب به سهامداران و سهامداری را دارد . سهامداری نه سهام بازی....با رعایت حد ضرر و مدیریت سرمایه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ