کد خبر: ۳۴۰۰۸
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۷/۷

قول مدیرعامل بانک شهر به فروش دو دارایی جدید از یک طریق یک فرمول

قول مدیرعامل بانک شهر به فروش دو دارایی جدید از یک طریق یک فرمول

مدیرعامل بانک شهر قول داد بعد از انتقال فروشگاه شهروند و مجتمع شهر آفتاب، این دو دارایی جدید را از طریق پرداخت وام به خریداران واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین پورزرندی در جریان نشست خبری امروز درباره واگذاری 60 درصد سهام فروشگاه شهروند و مجتمع شهر آفتاب به بانک شهر به نقش این بانک فرابورسی در کمک حمل و نقل عمومی و مترو تهران و سایر شهرها اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران فعلا"منابع مالی لازم برای بازپرداخت مطالبات را ندارد. به همین دلیل پیشنهاد واگذاری فروشگاه‌ شهروند و شهر آفتاب داده‌ شده است.

وی ادامه داد: واقعیت این است بانک شهر برنامه و علاقه برای بنگاه‌داری ندارد اما باید قادر به دریافت مطالبات باشد. برهمین اساس به شهرداری اعلام شد وجوه حاصل از فروش دو دارایی فوق را به بانک شهر پرداخت کند اما به دلیل ارزش زیاد این دو مجموعه ، درحال حاضر امکان فروش نیست.

این مقام مسئول در واکنش به این نکته که تملک دو دارایی اعلامی توسط بانک شهر، مصداق بنگاه‌داری و مغایر با اهداف نظام بانکی و مقررات بانک مرکزی است، توضیح داد: بعد از انتقال فروشگاه شهروند و مجموعه شهر آفتاب، این دو مجموعه را واگذار خواهیم کرد.

پورزرندی افزود: قول می‌دهم بعد از نهایی شدن واگذاری این دو دارایی، اقدام به فروش با فرمولی مدنظر شود و طی آن بانک شهر به خریداران تسهیلات می دهد تا توان مالی خرید این دو مجموعه باشد.

به گفته وی علت اینکه شهرداری تهران راسا" اقدام به فروش این دو مجموعه نمی کند ناشی از درگیری مدیران شهری در اداره شهر و عدم آشنایی با چنین فعالیت‌های اقتصادی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ