کد خبر: ۳۴۱۷۱
۰:۰ - ۱۳۹۵/۷/۱۳

مدیر پذیرش شرکت بورس تهران :

"بورس تهران" هم به بورس آمد/ انتقال یک فرابورسی و پذیرش یک شرکت جدید

مدیر پذیرش شرکت بورس تهران از پذیرش این بورس در بازار اول معاملات بورس ، موافقت با حضور شرکت چدن­ سازان و همچنین انتقال همکاران سیستم از فرابورس به بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل درگاهی درباره نتایج آخرین جلسه هیات پذیرش از انتقال شرکت بورس تهران و همکاران سیستم از فرابورس به بورس و موافقت با شرکت کاملا" خصوصی چدن­ سازان خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه با پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های تابلوی اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.

وی ادامه داد: بورس تهران با سرمایه ­ای بالغ بر 125 میلیارد تومان به عنوان اولین بورس پذیرفته شده در بورس تهران در میان 4 بورس فعال کشور به شمار می آید که به موجب قانون بازار اوراق بهادار از 21 شهریور 85  تأسیس شد و از دی همان سال آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، شرکت همکاران سیستم از 28 شهریور 90 با کشف قیمت هزار و 50 تومانی هر سهم وارد فرابورس شده و هم اکنون با سرمایه 75 میلیارد تومانی دارای قیمت 458 تومانی هر سهم است.

شرکت چدن­ سازان نیز که از 40 سال پیش در اصفهان تاسیس شده در زمینه تولید غلتک های نورد گرم و سرد، رینگ و رولیک، کوکیل های شمش ریزی فولاد فعال است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ