کد خبر: ۳۴۲۲۶
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۷/۱۴

مدیران پژو و ایران خودرو نحوه همکاری های جدید را اعلام کردند/ پاسخ به یک گلایه/ ایکاپ اول خاورمیانه می شود
در جریان بازدید صبح امروز از کارخانه ایران خودرو:

مدیران پژو و ایران خودرو نحوه همکاری های جدید را اعلام کردند/ پاسخ به یک گلایه/ ایکاپ اول خاورمیانه می شود

مدیران عامل پژو و ایران خودرو نحوه همکاری های جدید و بخشی از کم و کیف تولید محصولات را اعلام کردند و ایفای نقش اول شرکت مشترک ایکاپ در خاورمیانه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارلوس تاوارس در جریان بازدید صبح امروز از کارخانه ایران خودرو گفت: پژو حامی بازار و صنعت خودرو است و برای توسعه همکاری ها تمام توان را بکار می برد.برهمین اساس، همکاری های جدید پژو با ایران خودرو، بهتر و انتقال تکنولوژی گسترده تر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بازار ایران و نقش آن در منطقه خاورمیانه و برنامه تولید مشترک محصولات با کیفیت ایران خودرو، افزود: ایران در آینده تامین کننده اول سازمان منطقه ای پژو درخاورمیانه خواهد شد و با افزایش بهبود کیفی محصولات و کاهش هزینه‌ها، مصرف کنندگان ایرانی رضایت کاملی از محصولات تولیدی خواهند داشت.

به گفته وی تا سال 2025 ، بازار پژو سیتروئن در خاورمیانه و شمال‌ آفریقا به یک میلیون دستگاه و با سهم 75 درصدی منطقه خاورمیانه خواهد رسید و شرکت مشترک ایکاپ می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند. دراین میان مسلما" ایکاپ با چالش‌هایی روبرو خواهد شد اما ایران خودرو و پژو تمام توان را برای رفع چالش‌ها انجام خواهند داد و پژو سنگ تمام خواهد گذاشت.

تاوارس با اشاره به وجود همگرایی در جلسات با وزیر و معاونین وزارت صنعت، افزود: در گام نخست محصولاتی چون 208 و 2008 تولید می‌شود و در آینده محصولات متنوعی تری به تولید انبود خواهند رسید. همچنین برنامه هایی برای صادرات مدنظر است.

وی در برابر گلایه مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر اینکه ایرانی‌ها از ترک بازار ایران توسط پژو ناراحت هستند، گفت: کسب و کار ما در مقایسه با گذشته متفاوت خواهد بود.

توضیحات مدیرعامل ایران خودرو

هاشم یکه‌زارع نیز با اشاره به روند مذاکرات ایران خودرو با شرکت های خارجی در دوران بعد از برجام، و استقبال پژو برای همکاری ، اظهار داشت: هزاران نفر - ساعت در نتیجه رسیدن این مذاکرات نقش داشتند و 20 جلسه فشرده برگزار شد.حتی به شخصه، ساعت‌ها در جلسات مختلف مورد را بررسی کردم.

وی با بیان اینکه، مذاکرات با حمایت و نظارت دقیق وزیر صنعت همراه بود، ادامه داد: در همکاری جدید ایران خودرو با شرکای خارجی، نگاه برنده - برنده بوده و افزایش ساخت داخل و انتقال تکنولوژی از اولویت‌های اصلی است. برهمین اساس برای تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال همراه با امکان رقابت پیش بینی شده است.

به گفته یکه زارع ، در کنار سهم 70 درصدی ساخت داخل با تکنولوژی روز، قطعه سازان نیز به دلیل برنامه صادرات قطعه ، باید مجهز به دانش روز شوند

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مسعود | ساعت ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۷/۱۴
0
0
پاسخ
قرارداد سایپا با سیترین که منجر به افت سهم حدود 20 درصدی گشت ....
امیدواریم این قراردادها و همکاری ها تاثیری بر مشتری ها و مردم نیز داشته باشند .. چه در بورس و مهمتر از همه کیفیت سواری خودروها و قیمت واقعی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ