کد خبر: ۳۴۳۷۸
۰:۱ - ۱۳۹۵/۷/۲۴

دومین تلاش بانک پاسارگاد برای خروج همیشگی از ترکیب سهامداری

دومین تلاش بانک پاسارگاد برای خروج همیشگی از ترکیب سهامداری "میدکو"

بانک پاسارگاد برای دومین بار تلاش می کند تا با عرضه و فروش ۷.۳ درصد سهام "میدکو" ، برای همیشه از ترکیب این شرکت ۲.۲ هزار میلیارد تومانی خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پاسارگاد تا اسفند سال گذشته به طور مستقیم کمتر از 19 درصد سهام هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) را در اختیار داشت و 22 اسفند اقدام به عرضه یک میلیارد و 980 میلیون سهم این شرکت به قیمت پایه هر سهم 350 تومان و به ارزش 693 میلیارد تومان کرد.

این بانک، اوایل فروردین هم در صدد بودتا با فروش 9.98 درصدی (شامل بیش از 2 میلیارد و 195 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 390 تومان و به ارزش بیش از 850 میلیارد تومان) از ترکیب سهامداری میدکو خارج شود اما چنین برنامه ایی عملی نشد.

حال "وپاسار" برای دومین بار تلاش می کند تا با عرضه و فروش 7.3 درصد سهام "میدکو"، برای همیشه از ترکیب این شرکت 2.3 هزار میلیارد تومانی خارج شود.

این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 735 میلیون و 525 میلیون سهم است که دوشنبه جاری 26 مهر به قیمت پایه هر سهم 350 تومان و به ارزش بیش از 607 میلیارد تومان توسط کارگزاری بانک پاسارگاد در بازار اول معاملات فرابورس به صورت 20 درصد نقد و باقی اقساط عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ