کد خبر: ۳۴۴۳۹
۰:۲ - ۱۳۹۵/۷/۲۶

پیش بینی سود آینده
از سوی یک کارگزاری ارایه شد:

پیش بینی سود آینده "آپ" به همراه مقایسه با دو شرکت مشابه

کارگزاری بانک توسعه صادرات ضمن تحلیل بنیادی وضعیت شرکت آسان پرداخت و مقایسه با دو شرکت مشابه تجارت الکترونیک پارسیان و کارت اعتباری ایران کیش، سود آینده این شرکت را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز طبق اعلام قبلی 10 درصد سهام شرکت آسان پرداخت در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود و طی آن 60 میلیون سهم برای عموم واگذار و 40 میلیون سهم دیگر به کارکنان این شرکت تخصیص داده می شود.

براساس این گزارش، "آپ" درحالی با سرمایه 100 میلیارد تومانی، سود هر سهم سال مالی جاری را 1468 ریال اعلام کرده که فرنوش شیخ الاسلامی از کارگزاری بانک توسعه صادرات ، ضمن تحلیل بنیادی وضعیت مالی و عملیاتی شرکت آسان پرداخت و مقایسه با دو شرکت مشابه تجارت الکترونیک پارسیان و کارت اعتباری ایران کیش، سود آینده این شرکت را پیش بینی کرد.

این سناریوی تحلیلی از سود آینده "آپ"براساس 4 فرضیه افزایش تعداد تراکنش ها در سال 95 به نسبت رشد سال قبل، در نظر گرفتن نرخ اجاره بهای سه ماهه دستگاه های pos برای کل سال، افزایش تعداد دستگاه های pos تا 500 هزار دستگاه برای سال مالی جاری و در نظر گرفتن حاشیه سود 10 درصد برای سال مالی انجام و اعلام شده به دلیل افزایش قدرت خرید و تسویه حساب ادارات و افزایش تعداد تراکنش ها در ماه های پایانی سال، شرکت توانایی تحقق سود تا 150 تومان را خواهد داشت.

گزارش کامل این تحلیل بنیادی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ