کد خبر: ۳۷۵۳۶
۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۸/۱

چکیده عملکرد۶ ماهه ۱۱۰ شرکت /
توسط یک کارگزاری دسته بندی و در ۱۱ جدول منتشر شد:

چکیده عملکرد۶ ماهه ۱۱۰ شرکت /"خودرو ، فملی، اخابر" و...

چکیده عملکرد ۱۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی با سال مالی مختلف برای پایان شهریور توسط یک کارگزاری دسته بندی و در ۱۱ جدول منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های بورسی و فرابورسی باید طبق مقررات سازمان بورس ، حداکثر یک ماه بعد از اتمام هر دوره سه ماهه ( 3، 6، 9 و 12 ماهه)، اقدام به انتشار گزارش عملکرد کنند تا سهامداران از آخرین وضعیت مالی و عملیاتی و درصد تحقق سود و زیان مطلع شوند.

برهمین اساس، طی سه روز کاری اخیر و تا نیمه شب جمعه که آخرین مهلت ارسال گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال بود، انتشار این گزارش های مستقیم در کدال به اوج رسید و از قرار به امروز و  فردا هم کشیده خواهد شد.

اطلاعات میاندوره ایی شرکت ها (مخصوصا" گزارش های نیمه اول سال به بعد ) درحالی برای همه سهامداران حقیقی و حقوقی دارای اهمیت بالایی است که مینا یوسفی از کارگزاری بانک توسعه صادرات با جمع آوری و دسته بندی اطلاعات 110 شرکت بورسی و فرابورسی با سال مالی مختلف ، چکیده عملکرد شرکت ها را براساس درصد پوشش در پایان شهریور دسته بندی کرده است.

در بین این 110 شرکت، تنها 11 شرکت در گزارش جدید برای هر سهم زیان پیش بینی کرده اند و 22 شرکت هم زیان محقق کرده اند که آمار جالبی است .

چکیده عملکرد 6 ماهه 110 شرکت براساس درصد پوشش در پایان شهریور

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ