کد خبر: ۳۷۵۸۹
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۸/۲

تفکیک سازمان مدیریت در استانها به تعویق افتاد

تفکیک سازمان مدیریت در استانها به تعویق افتاد

با توجه به ابلاغیه جدید رئیس جمهور درباره تعیین تکلیف سازمانهای اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، در مراکز استانی وضعیت این سازمان همچنان در ابهام است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازتسنیم، بعد از تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ایجاد دو سازمان جدید اداری و استخدامی و برنامه و بودجه همچنان وضعیت این دو سازمان در استانها به طور مشخص، تعیین نشده است.

بر اساس ابلاغیه جدید رئیس شواری عالی اداری، تفکیک دو حوزه بودجه و اداری استخدامی در استانها قرار است با توافق روسای دو سازمان جدید الاتاسیس انجام شود. در واقع تا زمان حصول این توافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانها به همان شکل سابق فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است در ماده 7 این ابلاغیه آمده تفکیک دو حوزه اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در استان‌ها، متعاقبا با توافق روسای دو سازمان انجام خواهد شد. تا زمان تفکیک واحدهای استانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها کماکان با همان ساختار و وظایف مربوط به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان‌های استان توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود و معاونین و مسئولین حوزه اداری و استخدامی سازمان‌های استان توسط رئیس سازمان اداری و استخدامی انتخاب و توسط رئیس سازمان استان منصوب می شود.

بر اساس این گزارش، سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ابتدای دولت یازدهم با تلفیق دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی  شکل گرفت. در سال 95 نیز سازمان مدیریت مجددا تفکیک شد و دو سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی ایجاد شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ