کد خبر: ۳۷۶۶۹
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۸/۴

افزایش چندین سنتی قیمت نفت
رویترز:

افزایش چندین سنتی قیمت نفت

طبق گزارش رویترز در آستانه انتشار آمارهای میزان ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، در آستانه انتشار آمارهای میزان ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت امروز افزایش یافت اما اظهارات مقامات برخی از اعضای اوپک در مورد احتمال توافق بر سر کاهش تولید موجب شد تا قیمت ها زیاد بالا نرود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 35 سنت افزایش به 51 دلار و 81 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز 37 سنت افزایش داشت و به 50 دلار و 89 سنت رسید.

انستیتوی نفت آمریکا قرار است برآورد هفتگی خود از میزان ذخایر نفت خام این کشور را منتشر کند. آمارهای رسمی از سوی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نیز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

تحلیلگران موسسه پتروماتریکس در یادداشتی نوشتند: قیمت نفت نمی خواهد حمایت خود را از دست بدهد تا زمانی که ببیند  آیا می تواند از آمارهای هفتگی ذخایر نفت آمریکا برای تقویت مجدد استفاده کند یا نه.

نظرسنجی رویترز نشان می دهد: حجم ذخایر نفت خام آمریکا احتمالا در هفته گذشته به میزان 800 هزار بشکه افزایش داشته و به 469.5 میلیون بشکه رسیده است. حجم ذخایر در هفته منتهی به 14 اکتبر بیش از 5 میلیون بشکه کاهش داشت.

در آستانه نشست 30 نوامبر اوپک، رایزنی ها در میان اعضای این سازمان ادامه دارد.

تحلیلگران معتقدند تا زمانی که جزئیات توافق اوپک در مورد کاهش تولید نهایی شود، قیمت نفت در همین سطح فعلی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ