کد خبر: ۳۷۶۸۴
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۸/۵

مدیران
در پیگیری های بورس پرس مشخص شد:

مدیران "ولصنم" تمایلی به پاسخ سوالات سهامداران ندارند

در پی درخواست سهامداران لیزینگ صنعت و معدن برای روشن شدن برخی ابهامات، مسئولین این شرکت بورسی اعلام کردند تمایلی به پاسخ گویی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لیزینگ صنعت و معدن با سرمایه 200 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و سود هر سهم را 302 ریال برای سال 95 پیش بینی کرده و در حال حاضر با قیمت 172 تومانی هر سهم معامله می شود.

براساس این گزارش، علیرضا اسدپور مدیرعامل "ولصنم" 6 بهمن سال گذشته با ارسال نامه ای به سازمان بورس، در خصوص گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و تعیین تکلیف مجمع درباره ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاری ها به مبلغ 34 میلیارد و 660 میلیون تومانی توضیحاتی داده بود اما برخی سهامداران این شرکت خواهان روشن شدن این موضوع شده اند.

اسدپور اعلام کرده بود قرارداد بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از سهامداران عمده با یکی از شرکت های تامین سرمایه و نحوه محاسبه ارزش خالص فروش و ارزش اقتصادی شرکتهای برتر خود را به آن شرکت واگذار نمود که تا زمان نگارش این نامه هیچگونه مکاتبه ای مبنی بر برآورد ارزش خالص فروش و ارزش اقتصادی سرمایه گذاریهای این شرکت دریافت نشده بود.

وی آن زمان اعلام کرده بود به محض استخراج و دریافت ارزش مذکور و طرح در هیات مدیره، اقدام لازم با رعایت صرفه و صلاح شرکت و سهامداران انجام خواهد شد.

با این حال اخیرا" برخی سهامداران این شرکت خواهان شفاف سازی درباره ارائه اطلاعات و دریافت پاسخ به شائبه های ذهنی هستند. به همین منظور طی نامه ای از بورس پرس خواستار دریافت پاسخ به دو سوال شدند.

سئوال اول مربوط به دلایل عدم اعلام آزاد سازی ذخیره 35 میلیارد تومانی به رغم رشد 3 برابری ارزش بازار سرمایه گذاری ها و ثبت شده در دفاتر و سئوال دوم درباره عملکرد مبهم و غیرشفاف این شرکت بود.

با این حال با پیگیری های بورس پرس مشخص شد مسئولین "ولصنم" تمایلی به ارائه اطلاعات و پاسخ به سوالات سهامداران ندارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ