کد خبر: ۳۷۷۱۳
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۸/۶

سخن مدیر مسئول بورس پرس در دومین سالگرد: ۶۹ درصد مخاطبان راضی اند اما...

سخن مدیر مسئول بورس پرس در دومین سالگرد: ۶۹ درصد مخاطبان راضی اند اما...

در دومین سالگرد تاسیس بورس پرس و به رغم اذعان به وجود نواقصی،حدود ۶۹ درصد مخاطبان اعلام رضایت کرده اند اما این کافی نبوده و طی مسیر سالم و مستقل و بهبود عملکرد،با همراهی فعالان فهیم بازار سرمایه امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو سال پیش در چنین روزی فعالیت رسمی بورس پرس آغاز شد تا در کنار دیگر رسانه های فعال بتواند به شفافیت بیشتر بازار سرمایه ایران و تصمیم گیری بهتر، کمکی هر چند کوچک کند و پیگیر مطالبات فعالان بورس 49 ساله ایران باشد.

در این مدت، همراهی تک تک شما مخاطبان فرهیخته، بی تعارف چراغ راهی بود تا به رغم وجود مشکلات و نواقصی، بورس پرس همچنان بتواند مستقلانه و حرفه ایی اقدام به انتشار روزانه اخبار بازار و شرکت ها و رویدادهای اقتصادی موثر کرده و اخبار را به مانند کالایی، با کیفیت و مقبول عرضه کند تا مورد استفاده و رضایت اکثریت قرار گیرد.

بر همین اساس بوده که به رغم نظر مثبت و لطف برخی فعالان حقیقی و حقوقی برای شراکت در این پایگاه خبری، حفظ استقلال و پرهیز از جانبداری و عدم ورود به مسیرهای ناصواب برای کسب سود و افزایش مخاطبان سیاهی لشکر ، اولویت اصلی مدیریت و همکاران بورس پرس بوده و اخبار منتشره، همچنان با رعایت احترام به زمان و شعور مخاطبان، دارای ویژگی هایی چون صحت، سرعت ، دقت و پرهیز از حاشیه سازی و بده و بستان هایی با اهداف  سهامداری ، انعکاس بی طرفانه رویدادها بوده و هست و خواهد بود.

به طوریکه درحالی بیش از 37 هزار 700 خبر تولیدی و دریافتی در دو سال اخیر منتشر شد که خوشبختانه هیچ خبر تهیه شده توسط همکاران، تکذیب نشده و به رغم رکود طولانی مدت بازار و خروج سرمایه گذاران و کاهش مخاطبان و فعالیت دو ساله بورس پرس ، آخرین رتبه ثبت شده در آلکسا (سایت معتبر رتبه بندی سایت های جهان و ایران از نظر میزان بازدید و محبوبیت) ، هزار و 687 بوده (alexa.com/siteinfo/boursepress.ir) که به باور صاحب نظران، رتبه درخور شایسته ای محسوب می شود اما جای ارتقا دارد.

از سوی دیگر بعد از راه اندازی کانال تلگرام بورس پرس در اوایل سال جاری با حدود 800 همراه، بدون هیچ تبلیغ عمومی و تبادل با دیگر گروه ها، هفته به هفته و روز به روز به این تعداد افزوده شده و هم اکنون به حدود 4 هزار نفر رسیده که هرچند از نظر تعدادی فاصله معناداری با کانال های مشابه دارد اما امید است با بهبود شرایط بازار از یک سو و بهبود عملکرد بورس پرس از سوی دیگر ، تعداد مخاطبان پایدار و واقعی کانال بیشتر شود.  

در این میان هرچند به برخی نواقص اذعان و به فعالیت بورس پرس با 30 درصد ظرفیت ، اعتراف می شود، اما نظر مثبت و همراهی اکثریت شما موجب دلگرمی شده است.

به طوریکه نتیجه رای بیش از 53 هزار مخاطب نشان می دهد حدود 69 درصد مخاطبان از فعالیت یک سال اخیر بورس پرس رضایت داشته و به گزینه عملکرد خیلی خوب، خوب و متوسط با 18.6، 31.7 و 18.6 رای داده اند که موجب امتنان خاطر است.

اما 9.7 و 21.6 درصد از رای دهندگان هم معتقدند عملکرد بورس پرس ضعیف و خیلی ضعیف بوده که ضمن احترام و تشکر از این دو گروه مخاطبان، تلاش خواهد شد با رفع نواقص و اجرایی برنامه هایی، میزان رضایت مثبت مخاطبان از عملکرد بورس پرس افزایش یابد. اما مسلما" بهتر شدن و رفع نواقص به پیشنهادات و انتقادات سازنده تک تک شما همراهان گرامی نیاز است.    

با این همه بورس پرس همچنان در آغاز راه طولانی بوده و برای طی مسیر مستقلانه و بهبود عملکرد، دل به همراهی تک تک شما مخاطبان دارد تا بتواند بدون نیاز به منابع مالی دیگران و عدم مشارکت با گروه های علاقمند به داشتن پایگاه خبری معتبر، حرف های بیشتری زده و مرجع اصلی و معتبرتری برای شما فعالان فهیم بازار سرمایه در تصمیم گیری ها و پیگیر مطالبات شما همراهان باشد.

باشد که با لطف و عنایت خداوند مهربان ، مساعدت وصبوری خانواده و دوستان و همراهی یک به یک شما ، بورس پرس درختی تناور و تکیه گاهی مطمئن برای آرامش، سایه گاهی برای استراحت و ثمره ایی برای روزهای برداشت همگان باشد.

و در آخر بیتی زیبا از حضرت حافظ که هماره بر سر زبان و در ذهن است:

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
 

علی رضایی زاده / مدیر مسئول پایگاه خبری بورس پرس

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهندس | ساعت ۲۲:۱ - ۱۳۹۵/۸/۶
1
2
پاسخ
کارتون خداوکیلی خوب و حرفه ای است...تنها سایت خبری است که تا حالا دروغ نزده....دمتون گرم
» مهدی حاجی وند | ساعت ۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۸/۸
0
1
پاسخ
سلام آقای رضایی زاده
تولد دو سالگی بورس پرس رو بهتون تبریک می گم و خداقوت بابت زحماتتون در عرصه اطلاع رسانی بازار سرمایه
شاد و پیروز باشید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ