کد خبر: ۳۷۷۲۶
۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۸/۸

پیش بینی شکست مقاومت های محکم شاخص و شتاب ورود نقدینگی در هفته جاری
یک کارگزاری با بررسی دو متغیر و معرفی صنایع برتر اعلام کرد:

پیش بینی شکست مقاومت های محکم شاخص و شتاب ورود نقدینگی در هفته جاری

یک کارگزاری با بررسی اثر دو متغیر نرخ دلار و قیمت های جهانی محصولات بر بازار و معرفی صنایع برتر، مقدمات شکست مقاومت های محکم شاخص و شتاب ورود نقدینگی جدید را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی روند صعودی شاخص بورس منجر به ورود شاخص بورس به کانال 79 هزار واحدی در هفته گذشته شده که کارگزاری آبان درباره وضعیت این هفته بازار و صنایع برتر پیش بینی کرد با توجه به جهت گیری فعالین بازار بسمت سهام مرتبط با نرخ دلار و ارز و با توجه به ادامه رشد قیمت های جهانی اکثر کامودیتی ها بخصوص سنگ آهن، زغال سنگ و آلومنییوم،  انتظار می رود گروه های فلزی، معدنی، پالایشگاهی و برخی تک نمادهای مرتبط با قیمت های جهانی همچنان دادوستدهای پرتقاضا و مثبتی را تجربه کنند.

موضوعی که می تواند مقدمات شکسته شدن مقاومت های محکم پیش روی شاخص کل را فراهم آورده و آهنگ ورود نقدینگی جدید را با شتاب بیشتری مواجه گرداند.

همچنین به نظر می رسد اکثر شرکت های گروه های سیمانی، کاشی و سرامیک و ساختمانی در شروع هفته پیش رو پرتقاضا و مثبت دنبال شوند. در این بین افزایش احتمالی نرخ فروش محصولات گروه سیمانی و بهتر شدن شرایط فروش آنها می تواند نماد های این گروه را از تقاضای به مراتب بالاتری برخوردار کند.

انتظار داریم نمادهای گروه آی تی همچنان پرتقاضا و همراه با صف خرید دنبال شوند. دراین میان، احتمالا نمادهای "مداران، آپ، رانفور، اپرداز و رکیش" از اقبال به مراتب بیشتری برخوردار خواهند بود.

طی چهارشنبه گذشته گروه های لاستیک سازی و کانی های غیر فلزی مورد توجه فعالین بازار قرار داشتند. موضوعی که احتمالا همچنان در هفته پیش رو تداوم خواهد داشت.

اما نماد شلیا در گروه کانی های غیر فلزی با توجه به رشد بالا و بدون توقف قیمت سهم،با افزایش ریسک همراه بوده که باید مد نظرسهامداران قرار گیرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۸/۸
0
0
پاسخ

در پاسخ به سئوال مخاطب بی نام و نشانی که خواهان اطلاع از دلیل انتشار گزارش های کارگزاری آبان است:
پاسخ:

1- عدم ارایه چنین گزارش های از سوی دیگر کارگزاران

2- مطمئن بودن گزارش های این کارگزاری و سابقه مثبت

3- درصورت اطلاع شما ( که حتی حاضر به معرفی خود نشده اید) از وجود چنین گزارش هایی، ارسال کنید تا بعد از بررسی و هماهنگی ، ارایه شود.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ