کد خبر: ۳۷۷۵۴
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۸/۸

یک معامله گر با ۲۲ سال سابقه به رحمت حق رفت/ توصیه جدی به فعالان بازار/ زمان مراسم
به دلیل سرطان دستگاه گوارش و کمای ۱۰ روزه:

یک معامله گر با ۲۲ سال سابقه به رحمت حق رفت/ توصیه جدی به فعالان بازار/ زمان مراسم

در رویدادی ناگوار ، مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه با سابقه ۲۲ ساله به دلیل سرطان دستگاه گوارش و کمای ۱۰ روزه به رحمت حق پیوست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سرمایه ایران بعد از فوت چهارشنبه گذشته امیرعلی نعمتی فرزند نوجوان مهدی نعمتی از خبرنگاران باسابقه و مدیر روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی ، شاهد از دست رفتن یک معامله گر باسابقه شد.

به این ترتیب مهدی اسدیان مدیر معاملات کارگزاری بانک سپه که متولد 1352 و دارای 22 سال سابقه بود، صبح دیروز بعد از 10 روز کما، به حمت حق رفت و امروز در بهشت زهرا آرام گرفت.

بررسی ها از نزدیکان (همکاران) این مرحوم حکایت از آن دارد که متاسفانه وی به رغم اضافه وزن و عارضه قلبی ، توصیه های دکترها از جمله عموی خود مبنی بر اختلال دستگاه گوارش را  جدی نگرفته تا اینکه بعد از مشخص شدن سرطان گوارش، دو هفته پیش به مدت 11 ساعت زیر عمل جراحی بوده اما به دلیل عوارض ناشی از قلب ضعیف و تجمع آب در ریه، از 10 روز به کما رفته و دیروز هم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فوت این فعال با سابقه بازار سرمایه که همراه با غم واندوه برای همکاران کارگزاری بانک سپه و دیگر فعالان بازار سرمایه بوده ، این نکته را به همه مخصوصا" معامله گران و کارگزاران و سهامداران و... گوشزد می کند که باید ضمن تمرین برای کاهش استرس و اضطراب و به حداقل رساندن از هر طریقی ، به ورزش و تغدیه سالم و همراه با طبیعت گردی ، نگاه جدی داشته و به این مقوله به عنوان امری واجب نگاه شود نه موضوعی صرفا" تفننی و سرگرمی.

مدیرمسئول و همکاران بورس پرس این ضایعه بزرگ و دردناک را به خانواده محترم اسدیان تسلیت عرض گفته و از خداوند متعال، صبر و شکیبایی می طلبد.

خبر تکمیلی: در پیگیری های به عمل آمده ، مشخص زمان مراسم ختم این مرحوم فقید ساعت 18 الی 19:30 روز دوشنبه در مسجد الجواد میدان هت تیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» معاملگر | ساعت ۱۵:۰ - ۱۳۹۵/۸/۸
11
5
پاسخ
ممنونم ازنویسنده این متن که به صنف و خصوصا سلامتی ما توجه داشتند.
» بچه های خانه بورسی | ساعت ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۸/۸
4
0
پاسخ
آقا ممنون لطف کردید به فکر ما بودید .
» علی | ساعت ۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۸/۹
2
0
پاسخ
روحشون شاد. متاثر شدیم :(
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ