کد خبر: ۳۸۸۵۳
۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۸/۱۱

توضیحات بزرگترین شرکت بورس/ شفاف سازی یک شرکت بعداز تعدیل ۳۵ درصدی

توضیحات بزرگترین شرکت بورس/ شفاف سازی یک شرکت بعداز تعدیل ۳۵ درصدی

فولاد مبارکه بزرگترین شرکت بورس درباره رویه حسابداری و جزییات درامدها و هزنیه های عملیاتی توضیح داد. فولاد خوزستان بعد از تعدیل ۳۵ درصدی سود ، شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد مبارکه که با سرمایه 7.5 هزار میلیارد تومانی ، بزرگترین شرکت بورس بشمار می رود، طی روزهای گذشته با نوسان قیمت و روند صعودی قیمت روبرو شده است.

این شرکت درحالی سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 139 ریال پیش بینی کرده که در عملکرد 6 ماهه منتهی به شهریور، 60 درصد معادل 83 ریال را پوشش داده است.

 در این رابطه سازمان بورس ، از مدیران فولاد مبارکه توضیحاتی خواسته و امیر حسین نادری معاون اقتصادی و مالی این شرکت هم در نامه ایی،درباره مغایرت سود نقدی هر سهم شرکت های سرمایه پذیر بورسی با اطلاعات مندرج در آخرین پیش بینی درآمد هر سهم مندرج در سامانه کدال و صورت ریز خالص سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی توضیح داد.

همچنین فولاد خوزستان بعداز تعدیل 35 درصدی سود و اعلام سود 207 ریالی ، از 28 مهر به دلیل بررسی بیشتر اطلاعات با توقف نماد روبرو بوده و باید درباره مواردی چون نرخ فروش محصولات بر اساس قیمت های جهانی توضیح می داد که محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل "فخوز" در این باره شفاف سازی کرد تا نماد آن آماده بازگشایی شود.

توضیحات و جدول فولاد مبارکه

 

شفاف سازی مدیرعامل "فولاد خوزستان

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ