کد خبر: ۳۸۸۶۲
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۸/۱۱

مردم به یک شرط سود سهام عدالت می گیرند/ برنامه مزایده ۳۰۰ شرکت در۴ ماه
رئیس سازمان خصوصی سازی:

مردم به یک شرط سود سهام عدالت می گیرند/ برنامه مزایده ۳۰۰ شرکت در۴ ماه

رئیس سازمان خصوصی سازی از برنامه واگذاری ۳۰۰ شرکت در ماه های پایانی سال خبر داد و اعلام کرد از سال آینده مردم به یک شرط سود سهام عدالت می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در حاشیه سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش (اینوکس 2016) در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در حالی طی سال جاری 120 مزایده برگزار شده و 220 مزایده دیگر باقی مانده که بین 250 تا 300 شرکت دیگر هم باقی مانده که طی ماه های سال جاری به مزایده گذاشته خواهند شد.

وی ادامه داد: تاکنون چند مذاکره برای حضور خارجی ها در مزایده ها شده ولی نتیجه ایی که منجر به تقاضای خرید شود، به دست نیامده است.

معاون وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت هم توضیح داد: در صورت عدم آزاد سازی سهام عدالت در سال آینده ، باید سود آن به مردم پرداخت شود. چرا که از سال آینده ، دولت سود سهامی را نخواهد گرفت. با این حال هنوز این موضوع به دلیل عدم تکفیک شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت ، نهایی نشده است.

به گفته پوری حسینی در حال حاضر نمی توان مبلغی را برای سود سهام عدالت تا سال آینده اعلام کرد اما از این پس ، ارزش سهام عدالت افزایش بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ