کد خبر: ۳۹۰۳۲
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۸/۱۷

۴ شرکت بودجه سال ۹۵ را شفاف سازی کردند

۴ شرکت بودجه سال ۹۵ را شفاف سازی کردند

۴ شرکت رینگ سازی مشهد، الکتریک خودرو شرق، سیمان تهران و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا درباره بودجه شفاف سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روز جاری ۴ شرکت رینگ سازی مشهد، الکتریک خودرو شرق، سیمان تهران و توسعه خدمات دریایی و بندری سی با ارسال نامه هایی، در مورد وضعیت حال و آینده و به منظور رفع ابهامات موجود به بورس و سهامداران توضیحاتی ارائه کردند.

شرکت فرابورسی توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که از سوم آبان برای افزایش سرمایه 199 درصدی از مطالبات و آورده نقدی با توقف نماد روبرو بوده، سود سال مالی اسفند جاری را با سرمایه جدید 50 میلیارد تومانی از 2244 ریال به 750 ریال اصلاح کرده 357 ریال معادل 48 درصد را پوشش داده است.

همچنین دو قطعه ساز بورسی رینگ سازی مشهد و الکتریک خودرو شرق که از اول آبان با توقف نماد روبرو هستند به نامه سازمان بورس پاسخ داده اند.

"خرینگ" 44.5 میلیارد تومانی، زیان 204 ریالی هر سهم را تکرار و 172 ریال را در عملکرد 6 ماهه را محقق کرده اما "خشرق" 31.5 میلیارد تومانی با افزایش یک ریالی سود ، تنها 4 ریال از 97 ریال را در پایان نیمه اول سال محقق کرده است.

سیمان تهران نیز که با کاهش 17 ریالی، سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 220 ریال پیش بینی کرده ، 53 ریال معادل 24 درصد را در عملکرد 6 ماهه پوشش داده است.

متن نامه این 4 شرکت به شرح زیر است:

توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

نامه دوم توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

رینگ سازی مشهد

الکتریک خودرو شرق

 

سیمان تهران

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ