کد خبر: ۳۹۲۴۳
۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۸/۲۵

بیمه معلم 150 میلیارد تومانی به فرابورس می آید و عرضه اولیه می شود
رئیس هیات‌مدیره در گفت و گو با بورس پرس خبر داد:

بیمه معلم 150 میلیارد تومانی به فرابورس می آید و عرضه اولیه می شود

رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم گفت: پس از ثبت افزایش سرمایه، این شرکت با سرمایه 150 میلیارد تومانی وارد فرابورس می شود تا در صورت امکان طی سال جاری با 10 درصد عرضه اولیه شود.

محمد حسین داجمر که سال ها رئیس هیات مدیره بیمه معلم بوده و تا شهریور سال گذشته 10 سال مدیرعامل کشتیرانی بود به پایگاه خبری بورس پرس اظهار داشت: در حالی موضوع حضور در بازار سهام بیمه معلم از مدت ها پیش مطرح بود که بعد از نهایی شدن ثبت سرمایه جدید و 150 میلیارد تومانی، این شرکت در فرابورس پذیرش می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی و در صورت نبود مانعی ، در نظر است تا فرایند پذیرش در فرابورس این شرکت طی ماه های آینده نهایی شود و در صورت امکان ، قبل از سال 10 درصد سهام عرضه اولیه شود. در غیر این صورت ، عرضه اولیه سهام سال آینده و بعد از برگزاری مجمع فوق العاده انجام خواهد شد.

این مقام مقام با بیان اینکه در ترکیب سهامداری بیمه معلم، سه گروه فرهنگیان، بانک سرمایه و شرکت کشتیرانی ، سهامداران حقوقی اصلی بشمار می روند، ادامه داد: این شرکت نسبت به سال‌های قبل وضعیت بسیار مناسب‌تری دارد . به طوریکه حساب‌ها و صورت‌های مالی بیمه معلم شفاف و وضعیت شرکت مطلوب و عملکرد شرکت رو به رشد است. همچنین گزارش‌های دریافتی از نهاد ناظر نیز وضعیت مناسب بیمه معلم را تایید می‌کند.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ