کد خبر: ۴۱۶۸۸
۰:۰ - ۱۳۹۵/۹/۱۷

"وصندوق" باز هم فروشنده یک زیرمجموعه شد/ زمان و جزییات عرضه

شرکت بورسی سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی به همراه صندوق بازنشستگی درصدد فروش ۶۶ درصد یک زیرمجموعه به ارزش ۱۱۷.۸ میلیارد تومان برآمده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی که مهر سال جاری شانزدهمین سالگرد عرضه سهام را جشن گرفت و پالایشگاه جی ۹۴ میلیارد تومانی را در نوبت عرضه اولیه بورس دارد، قصد فروش یکی از زیر مجموعه ها به نام سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی خاص) را دارد.

به این ترتیب، "وصندوق" 2.7 هزار میلیارد تومانی به همراه صندوق بازنشستگی سه شنبه 30 آذر ، بلوک 66 درصدی ( هر کدام 33 درصد ) این شرکت 150 میلیارد تومانی را روزانه میز فروش بازار سوم فرابورس می کنند.

این بلوک شامل 990 میلیون سهم است که به قیمت پایه هر سهم 119 تومان و به ارزش بیش از 117.8 میلیارد تومان از سوی کارگزاری صبا جهاد عرضه خواهد شد.

پیش از این نیز سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، اقدام به فروش 99 درصد شرکت نوآوران مدیریت سبا (سهامی خاص) در 28 شهریور کرده بود که شامل بیش از یک میلیارد و 499 میلیون و 999 هزار سهم بود که به قیمت پایه هر سهم 108 تومان و به ارزش پایه کمتر از 162 میلیارد تومان به صورت نقد معامله شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ