کد خبر: ۴۱۷۱۱
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۹/۱۷

برنامه شرکت آمریکایی حاضر در بورس نزدک برای ایران

برنامه شرکت آمریکایی حاضر در بورس نزدک برای ایران

شرکت هتل های زنجیره ای ماریوت که در بورس نزدک آمریکا حضور دارد، اعلام کرد در صورت رفع موانع حقوقی قصد دارد بر جذب گردشگران ایرانی به هتل های این شرکت در سایر کشورها متمرکز شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه خبری گالف نیوز، شرکت هتل های زنجیره ای ماریوت اعلام کرد بسیار علاقمند است تا بعد از مرتفع شدن موانع حقوقی وارد بازار ایران شود.

این شرکت سال ۱۹۲۷(توسط جان ویلارد ماریوت) در واشینگتن، دی. سی راه‌اندازی شده و دارای ۳٫۸۰۰ شعبه در ۷۴ کشور جهان بوده و سهام آن در بورس نزدک معامله می‌شود و جزئی از شاخص اس اند پی ۵۰۰ است

آلکس کریاکیدیس، رئیس و مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ماریوت گفت: ایران بازاری قابل توجه محسوب می شود که باید از نظر تقاضا برای هتل به آن پاسخ داد.

وی افزود: این شرکت از همکاری تجاری با ایران محروم است. اما اگر درها به صورت قانونی برای تجارت با ایران باز شود، بسیار علاقمند به پیگیری این فرصت هستیم.

با این اظهارات، شرکت ماریوت نیز به جمع بزرگ شرکت هایی اضافه می شود که در انتظار لغو تحریم های بیشتر علیه ایران هستند یا منتظرند تا ابتدا شرکت های دیگر وارد ایران شوند و آنها احساس بهتری نسبت به این بازار پیدا کنند.

اواخر ماه اکتبر، سخنگوی گروه هتل های زنجیره ای ویسروی هم گفته بود که این شرکت بازار ایران را رصد می کند، اما ترجیح می دهد ابتدا تجربه شرکت های دیگر در این بازار را مشاهده کند و بعدا در آنجا هتل دایر کند.

این شرکت اعلام کرد تا زمان فراهم شدن بستری حقوقی برای ورود ماریوت به ایران، شرکت قصد دارد بر جذب گردشگران ایرانی به هتل های این شرکت در سایر کشورها متمرکز شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ