کد خبر: ۴۱۷۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۵/۹/۲۰

یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

"خگستر" ارزشگذاری شده اما برنامه فروش ایران خودرو نامعلوم است

یک مقام مسئول اعلام کرد فرایند ارزشگذاری گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو انجام شده اما اینکه ایران خودرو برنامه فروش آنرا را دارد موضوعی نامعلوم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی بروز شایعه چهارشنبه گذشته فروش بلوکی شرکت گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو به مجموعه بانک پارسیان با قیمت 700 تومانی، یک منبع آگاه از چنین شایعه ایی ابراز تعجب و اعلام کرد: با توجه به دارایی های گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو ، این شرکت برای ایران خودرو جایگاهی مهم دارد و چنین شایعه ایی صحت ندارد.

براساس این گزارش، در این رابطه یک مقام مسئول با اعلام اینکه ارزشگذاری شرکت ها توسط سهامداران عمده گاها" انجام می شود، به بورس پرس اعلام کرد: واقعیت این است که ارزشگذاری این شرکت توسط یکی از شرکت های تامین سرمایه انجام شده و نتیجه آن به مدیران ایران خودرو داده شده اما اینکه ایران خودرو برنامه ایی برای فروش این زیرمجموعه داشته باشد یا خیر ، موضوعی نامعلوم است.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت چنین موضوعاتی ، تا زمان نهایی شدن تصمیم مدیران و سهامداران عمده ، نمی توان صحبتی از فروش یا عدم فروش دارایی هایی این چنینی کرد و باید منتظر تصمیم و اعلام رسمی مسئولان بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ