کد خبر: ۴۱۷۷۹
۰:۵ - ۱۳۹۵/۹/۲۱

عملکرد ۶ ماه اول بانک صادرات هم با زیان سنگین ۲.۷ هزار میلیاردی همراه شد
در برابر پیش بینی سود 924 میلیارد تومانی:

عملکرد ۶ ماه اول بانک صادرات هم با زیان سنگین ۲.۷ هزار میلیاردی همراه شد

بانک صادرات بعد از برگزاری مجمع سالانه همراه با اعتراض سهامداران ، عملکرد ۶ ماه اول سال را با اعلام زیان سنگین حدود ۲.۷ هزار میلیارد تومانی ( ۴۷ تومان برای هر سهم ) منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات درحالی بعد از گذشت 5 ماه از زمان توقف نماد، پنچ شنبه گذشته مجمع سالانه نوبت دوم را همراه با اعتراضات شدید سهامداران و ادامه ابهامات برگزار کرد که عصر دیروز ، گزارش عملکرد 6 نیمه اول سال این بانک منتشر شد.

براساس این گزارش، " وبصادر " که با سرمایه اسمی بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک حاضر در بورس بشمار می رود، برای سال مالی جاری به ازای هر سهم 16 تومان سود پیش بینی کرده ( حدود 924 میلیارد تومان) اما طبق تکلیف بانک مرکزی مبنی بر لحاظ کردن ذخیره های سنگین، در پایان شهریور ماه برای هر سهم 47 تومان زیان محقق کرده که با توجه به وجود 57.8 میلیارد سهم، به زیان حدود 2.7 هزار میلیارد تومانی رسیده است.

این درحالی است که بانک صادرات در نیمه اول سال گذشته ، برای هر سهم 73 ریال سود محقق کرده بود.

با این اوصاف باید منتظر تصمیم مسئولان بانک مرکزی و سازمان بورس در این مورد و همچنین دو بانک ملت و تجارت و نحوه بازگشایی نماد در زمان نامعلوم بود.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسینی | ساعت ۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۹/۲۱
2
0
پاسخ
مسئولین مربوطه باید هرچه سریعتر فکری به حال بانک صادرات بکنند. چون با این وضعیت عملکردی و مدیریتی شتابان بسوی ورشکستگی پیش می رود؟!
» ناشناس | ساعت ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۹/۲۳
ورشکسته شده ما نمیخواهیم واقعیت را باور کنیم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ