کد خبر: ۴۱۹۳۷
۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۹/۲۸

شمارش معکوس برای بازگشت بانکها به بورس و جلسه مهم مسئولان و مدیران
بورس پرس خبر می دهد:

شمارش معکوس برای بازگشت بانکها به بورس و جلسه مهم مسئولان و مدیران

شمارش معکوس برای بازگشت های بانک های صادرات، ملت، تجارت و پست بانک با رایزنی های مسئولان بانک مرکزی و سازمان بورس و مدیران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد بانک های بزرگ صادرات ، ملت ، تجارت و پست بانک از اواخر تیر به دلیل اختلاف نظر بین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در مورد نحوه گزارش دهی و اعلام زیان های سنگین در مجامع (که با تاخیر برگزار شد) متوقف مانده و موجب بلوکه شدن سرمایه هزاران سهامدار شده است.

در این میان و تا هفته پیش رایزنی ها و جلسات متعدد مدیران این بانک ها با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و سازمان بورس برای حل و فصل زیان های سنگین به دلیل ذخیره تکلیفی بانک مرکزی بی نتیجه مانده اما دور تازه ایی از این جلسات با نتایج مثبتی همراه شده است.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس نشان می دهد آخر هفته پیش مسئولان بانک مرکزی و سازمان بورس و مدیران بانک های بزرگ ، جلسه ایی برگزار کرده تا راهکارهایی برای بازگشایی نماد این گروه بررسی شود و از قرار معلوم با امیدهایی هم همراه شده و برخی بانک ها خواهند توانست زیان های سنگین سال مالی قبل را حذف کنند اما این موضوع هنوز نهایی نشده است.

بر همین اساس، مقرر شده در اولین فرصت، جلسه دیگری برگزار شود تا با نهایی کردن صورت های مالی، زمینه بازگشایی نماد بانک ها در دی ماه فراهم شود. بنابراین شمارش معکوس بازگشت بانک های صادرات ، ملت ، تجارت و پست بانک به بورس آغاز شده و سازمان بورس در حال برنامه ریزی برای این رویداد مهم است.

در این میان و از قرار معلوم نماد بانک های فوق با فاصله زمانی و همراه با توضیحات مدیران باز خواهند شد و احتمالا" پست بانک پیش قراول این بانک ها خواهد بود.

با این همه باید منتظر جلسه مهم مسئولان سازمان بورس و بانک مرکزی و مدیران بانک ها و اطلاعیه رسمی نهاد ناظر در روزهای آینده بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ