کد خبر: ۴۲۰۴۳
۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱

مواضع مدیرعامل ایران خودرو درباره همکاری قطعه‌سازان با شرکای خارجی

مواضع مدیرعامل ایران خودرو درباره همکاری قطعه‌سازان با شرکای خارجی

مدیرعامل ایران خودرو گفت: قطعه‌سازان باید با ارتقای دانش و فناوری تولید با اقتدار با شرکت‌های خارجی برخورد کنند تا بیشترین منافع را در زمینه داخلی سازی تولید از آن اقتصاد کشور کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه‌زارع در دیدار رئیس و اعضای انجمن قطعه‌سازان ضمن تاکید بر افزایش کیفیت محصول قطعه‌سازان، اظهار داشت: باید در مواجهه با مسائل نگاهی راهبردی داشته باشیم تا در زمان بروز هرگونه بحران دچار تزلزل نشویم.

وی با بیان انحصاری نبودن خودرو با توجه به تولید محصول در کلاس‌های قیمتی مختلف گفت: البته افزایش قیمت، مسیر مناسبی برای برون رفت از مشکلات تامین و تولید در قطعه‌سازی نیست و باید با آینده‌نگری، برای حفظ شرایط و توازن فعلی، مسیرهای دیگری را درنظر داشته باشیم.

یکه‌زارع با تاکید بر برنامه‌ریزی برای جایگزینی محصولات جدید در خطوط تولید قطعه‌سازان بیان کرد: باید به سمتی برویم که همزمان با اجرای قرارداد پژو، قطعه‌سازان داخلی با ورود فناوری جدید توسعه یافته و امکان صادرات در شبکه جهانی تامین پژو را نیز داشته باشند.

وی تعداد زیاد قطعه‌سازان همکار با خودروساز را رویه‌ای نادرست و خلاف روش خودروسازان بزرگ دنیا دانست و گفت: کاهش تعداد منابع تامین قطعه و حرکت به سوی مجموعه‌سازی در دستور کار ایران خودرو قرار دارد. قطعه‌سازان باید با ارتقای دانش و فناوری تولید با اقتدار با شرکت‌های خارجی برخورد کنند تا بیشترین منافع را در زمینه داخلی سازی تولید از آن اقتصاد کشور کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ