کد خبر: ۴۲۲۴۶
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۸

خبر خوش برای سهامداران
از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد:

خبر خوش برای سهامداران "شپلی"با مجوز افزایش سرمایه ۶۲۷درصدی/ دو نکته سازمان

بعداز ماه ها بیم و امید، مجوز افزایش سرمایه ۶۲۷ درصدی پلی اکریل ایران از سوی سازمان بورس صادر شد تا سهامداران این شرکت به آینده امیدوار باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در حالی نماد پلی اکریل ایران از 28 فروردین بسته مانده که بعد از ماه ها بیم و امید و رفت و آمد ، بالاخره پرونده افزایش سرمایه پلی اکریل با صدور مجوز افزایش سرمایه 627 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بسته شد.

به این ترتیب ، "شپلی" می تواند با برگزاری مجمع فوق العاده تا 60 روز آینده ، سرمایه اسمی 49.1 میلیارد تومانی را به حدود 357 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی و استفاده از شرایط و مزایای معافیت مالیاتی مقرر در آیین نامه اجرائی ماده 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات کند.

سازمان بورس ضمن صدور این مجوز، در بخش سایر توضیحات، اعلام کرد:

نکات با اهمیت: 1. با عنایت به اینکه شرکت تحت حمایت قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه‌های کشور قرار گرفته و مقرر گردیده که مبلغ 400 میلیارد ریال نقدینگی در وجه شرکت پرداخت گردد که تاکنون مبلغ 200 میلیارد ریال از آن پرداخت شده، مجوز افزایش سرمایه شرکت به میزان 627 درصد صادر شد.

2. توجه سهامداران و سرمایه‌گذاران محترم را به آخرین صورت‌های مالی شرکت منتشره در سامانه کدال و رشد هزینه استهلاک و در نتیجه کاهش سود خالص شرکت در سال جاری و سال های آتی جلب می‌نماید.

براساس این گزارش، این شرکت از تابستان سال گذشته پیگیر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بود که بعد از دو بار کمبود مدارک، در نهایت درخواست افزایش سرمایه 1185 درصدی به سازمان بورس ارسال شد اما نهاد ناظر بر اساس وضعیت شرکت با افزایش سرمایه 290 درصدی موافقت کرد. مهلت این مجوز تا 30 شهریور بود که به دلیل عدم برنامه برگزاری مجمع فوق العاده ، منتفی شد.

با این اوصاف در کنار تعیین تکلیف افزایش سرمایه جدید ، بازگشایی نماد "شپلی" منوط به ارایه صورت های مالی 3 و 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به 31 خرداد شرکت اصلی و تلفیقی، پیش بینی درآمد سال مالی آذر95 و اولین درامد هر سهم سال مالی آینده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۷:۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۸
5
0
پاسخ
از همه کسانی که برای این سهم زحمت کشیدند مخصوصا جناب عجمی عزیز متشکریم . این سهم به نشر می رسد سود خوبی به سهامدارانش بدهد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ