کد خبر: ۴۲۲۴۸
۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۸

لاریجانی و زنگنه امروز برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی جلسه دارند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

لاریجانی و زنگنه امروز برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی جلسه دارند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز رئیس مجلس، وزیر نفت و رئیس کمیسیون کمیسیون صنایع برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها جلسه برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید باستانی از نشست امروز علی لاریجانی، بیژن زنگنه و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها در روز جاری خبر داد و به خانه ملت گفت: کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، صبح دیروز با نمایندگان وزارت نفت، نماینده سازمان برنامه و بودجه و نماینده بخش خصوصی پتروشیمی و شرکت ملی پتروشیمی نشستی برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این نشست بحث بر این بود که آیا نرخ مصوب خوراک پتروشیمی متعارف است یا خیر؟ طبیعتا سازمان برنامه و بودجه معتقد است این نرخ به درستی اعلام شده اما پتروشیمی ها معتقدند قیمت بالا است.

باستانی با بیان اینکه ماده 53 برنامه ششم توسعه مربوط به بحث پتروشیمی ها است، تصریح کرد: در این زمینه خلا قانونی نداریم و دولت قانون اصلی تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها را به صورت کامل اجرا نکرده که در نشست رییس مجلس و وزیر نفت راهکاری برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها تعیین می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ