کد خبر: ۴۳۳۳۸
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

دلایل کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها اعلام شد/ بنزین یورو ۴ مصرف کنید

دلایل کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها اعلام شد/ بنزین یورو ۴ مصرف کنید

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با تشریح دلایل اختلال و کمبود عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌ها از رفع این مشکل تا فردا شب خبر داد و گفت: مردم می‌توانند به جای بنزین سوپر از بنزین یورو 4 استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کرامت ویس کرمی درباره دلایل اختلال در عرضه و توزیع بنزین سوپر در سطح شهر تهران به مهر گفت: در حال حاضر مشکل و محدودیتی در تولید بنزین سوپر در سطح پالایشگاه‌های نفت کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه از حدود چهار روز گذشته تاکنون عرضه بنزین سوپر در برخی از جایگاه های تهران متوقف شده ، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از بنزین سوپر مورد نیاز تهران از مسیر خط لوله به انبارهای نفت منتقل می‌شود هم اکنون یکسری تغییرات عملیاتی در سطح شبکه خطوط لوله در حال انجام است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با ایجاد تغییرات عملیاتی در مسیر خط لوله عملا امکان انتقال بنزین سوپر از این مسیر با مشکلاتی همراه شده، اظهار داشت: بر اساس برنامه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت حداکثر تا فردا این مشکلات حل و فصل می‌شود.

ویس کرمی با بیان اینکه در طول چند روز گذشته بنزین سوپر مورد نیاز تهران با استفاده از نفتکش‌های جاده پیما از پالایشگاه نفت شازند اراک به انبارهای نفت تهران انتقال داده شده ، گفت: در این مدت عرضه بنزین سوپر در کل جایگاه‌های تهران متوقف نشده و صرفا در جایگاه‌هایی که عرضه و تقاضا برای بنزین سوپر بالا بوده، این فرآورده نفتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه کل نیاز تهران به بنزین سوپر روزانه حدود یک میلیون لیتر است، تاکید کرد: به عبارت دیگر در طول چند روز اخیر صرفا بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های شمال، غرب و مرکز تهران که مصرف و فروش بالایی دارند عرضه شده است.

ویس کرمی اظهار داشت: هم اکنون در تمامی جایگاه‌های تهران بنزین با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا عرضه و توزیع می‌شود و حتی در صورت توقف عرضه بنزین سوپر، بنزین یورو با کیفیت و استاندارد بالایی بوده که مردم می‌توانند از این نوع بنزین استفاده کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ