کد خبر: ۴۳۳۵۸
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳

نظر نماینده مجلس و کارگزار سابق بورس درباره افزایش نمادهای متوقف

نظر نماینده مجلس و کارگزار سابق بورس درباره افزایش نمادهای متوقف

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مجلس معروف و بورسی گفت: افزایش تعداد نمادهای متوقف به نفع بازار نیست و باید نظارت های موثر و سریع، بیشتر اعمال شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد حسن نژاد که قبل از حضور در مجلس مدیرعامل کارگزاری رضوی بود و قبلا" پیش بینی هایی در مورد وضعیت بورس و شاخص کرده بود ، درخصوص افت شاخص و توقف نمادها در بورس به خانه ملت گفت: موضوع توقف نمادهای بورسی را هم می توان مثبت ارزیابی کرد هم منفی.

وی ادامه داد: در صورتی که توقف نمادها در راستای شفاف سازی باشد، انجام این مهم نکته مثبتی است. البته توقف نمادهای بورسی تاثیرات منفی نیز به همراه دارد و باعث کاهش نقدشوندگی بازار می شود و این سوال مطرح است به چه دلیل در زمان گشایش نماد به موضوع شفاف سازی توجه نشده است.

این نماینده مجلس افزود: افزایش تعداد نمادهای متوقف در بورس به نفع بازار نیست و باید نظارت های موثر و سریع بیشتر در این رابطه اعمال شود.

حسن نژاد با بیان اینکه متاسفانه درصد عدم شفافیت در بورس بالا رفته ،افزود: بطور مثال یک شرکت بورسی ابتدا 20 تومان سود اعلام می کند، اما بعد این سود 100 تومان اعلام و این سوال مطرح می شود که یا سود اعلامی ابتدایی یا آخری دارای مسئله است. بنابراین باید سازمان بورس حساسیت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ