کد خبر: ۴۳۴۲۸
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵

دسته گل تازه مدیریت فناوری بورس با نمایش دو قیمت متفاوت برای برخی سهام

دسته گل تازه مدیریت فناوری بورس با نمایش دو قیمت متفاوت برای برخی سهام

مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران درحالی از مواجه با رسانه ها و عذرخواهی از فعالان به دلیل اختلال سامانه معاملات طرفه می روند که با نمایش دو قیمت متفاوت برای برخی سهام، دسته گل تازه ایی آوردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی بروز اختلال های متعدد سامانه معاملات بازار سهام ایران، انتقادات عدیده ایی را وارد کرده که در برابر پیگیری های سازمان بورس برای حل اساسی این معضل از طریق اقداماتی مانند مذاکره با آتوس فرانسه برای بروز رسانی سامانه، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران امروز دسته گل تازه ایی را به بار آورد.

براساس این گزارش، مدیران این شرکت مهم در حالی هربار از مواجه با رسانه ها و عذرخواهی از فعالان به دلیل اختلال سامانه معاملات طرفه رفته اند که در میانه معاملات امروز ، سایت TSETMC دو قیمت متفاوت از سهام برخی شرکت ها مانند ایران خودرو را به نمایش گذاشت.

به طوری که صفحه اصلی این سایت مهم ، قیمت پایانی هرسهم ایران خودرو را با 4.99 درصد افزایش ، 2818 ریال نشان می دهد اما صفحه عرضه و تقاضای این شرکت قیمت پایانی هر سهم را 2685 ریال به نمایش گذاشته است.

علاوه بر تکرار هر چند ثانیه یک بار دو قیمت متقاوت برخی سهام در صفحه اصلی TSETMC، برخی شرکت های کارگزاری به مشتریان خود پیغامی مبنی بر بروز اختلال داده اند اما تاکنون پیغامی از سوی بورس و فرابورس صادر نشده است.

در این رابطه تلاش های چند باره برای ارتباط تلفنی با مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مانند دفعات قبل بی نتیجه ماند.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
پاسخ
مداران را با 17.92 درصد افزایش یعنی 470 ریال,قیمت پایانی 3093 ریال نوشته در حالی که حد اکثر فیمت مجاز این سهم 2754 ریال است که هیچ وقت هم به این رقم نرسی.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ