کد خبر: ۴۳۴۴۱
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵

یک شرکت ژاپنی برای بازگشت به میدان نفتی آزادگان کاندید شد

یک شرکت ژاپنی برای بازگشت به میدان نفتی آزادگان کاندید شد

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفت: شرکت ژاپنی اینپکس پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازکیودو نیوز، در حالی که تهران تلاش دارد پس از لغو تحریم های غرب، تولید نفت را افزایش دهد، شرکت اینپکس ژاپن در تلاش است تا توسعه یک میدان مهم نفتی در ایران را بر عهده بگیرد.

نورالدین شهنازی زاده در این خصوص گفت: این شرکت مهم ژاپنی فعال در زمینه توسعه میادین نفتی، پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.

بر اساس گزارش این وب سایت ژاپنی، در اوایل سه ماهه نخست سال 2017، مناقصه ای در این زمینه برگزار خواهد شد.سخنگوی شرکت اینپکس از اظهارنظر در خصوص این گزارش خودداری کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت های توتال فرانسه، رویال داچ شل، پتروناس مالزی و شرکت ملی نفت چین نیز یادداشت تفاهم های مشابهی را با ایران امضا کرده اند.
شرکت اینپکس در سال 2010 ناگزیر شده به دلیل تحریم های هسته ای غرب علیه ایران سهام خود در میدان نفتی آزادگان را واگذار کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ