کد خبر: ۴۳۴۵۶
۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸

پیش بینی تکرار روند گذشته و معرفی ۴ صنعت مقبول و مثبت برای هفته جاری
یک کارگزاری برای هفته جاری اعلام کرد:

پیش بینی تکرار روند گذشته و معرفی ۴ صنعت مقبول و مثبت برای هفته جاری

کارگزاری آبان با اعلام تکرار روندهفته های اخیر، پیش بینی کرد شرکت های ۴ گروه در هفته جاری از اقبال بیشتری برخودار باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی روند نزولی قیمت سهام اکثر شرکت های بزرگ بورسی منجر به عقب نشینی شاخ بورس به 78 هزار و 990 واحدی در چهارشنبه گذشته شده که کارگزاری آبان برای هفته جاری پیش بینی کرد طی معاملات هفته های اخیر، پس از شروع مثبت برخی گروه ها، در ادامه داد و ستدها شاهد افزایش قدرت فروشندگان و نمایان شدن نوسانات منفی اکثر گروه ها بودیم که در نتیجه بازاری فرسایشی، منفی و کم رمق را ایجاد کرده و به نظر می رسد تا زمان بازگشایی نمادهای متوقف و بهبود شرایط نقدشوندگی بازار، تداوم داشته باشد.

در این هفته شایعه بازگشایی نماد بانک ها پررنگ شده که می تواند جو احتیاط خریدارن را به جهت تاثیر پذیری اکثر نمادها از نحوه بازگشایی آنها افزایش دهد.

به نظر در شروع این هفته گروه حمل و نقل و بخصوص نمادهایی همانند "حفارس" همچنان از اقبال بیشتری برخوردار باشند و معاملات مثبتی را تجربه کنند.

در گروه های سرمایه گذاری و بیمه ای انتظار داریم نمادهای "ونیرو، وساپا، وتوصا، وگستر، واتی، میهن، کوثر، اعتلا و اتکام" به دلیل شرایط مناسب تکنیکالی همچنان پر تقاضا ظاهر گردند.

همچنین احتمالا در هفته پیش رو، گروه فلزی و معدنی نیز در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند اما به نظر همچنان لیدری گروه روی و بخصوص نمادهایی همانند "فزرین، زنگان، کبافق، کدما و فرآور" ادامه داشته و معاملات پرتقاضا و مثبت آنها را نظاره گر باشیم.

علاوه بر این پیش بینی می شود در اوایل هفته گروه سیمانی از تقاضای بالاتری نسبت به روزهای گذشته برخوردار باشند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ