کد خبر: ۴۳۴۹۹
۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

سایت رسمی سهام عدالت راه اندازی شد

سایت رسمی سهام عدالت راه اندازی شد

سایت رسمی سهام عدالت راه‌اندازی شد و توسط مشمولین و مراجعه‌کنندگان قابل استفاده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامانه رسمی طرح توزیع سهام عدالت به نشانی samanese.ir راه‌اندازی شد و توسط مشمولین و مراجعه‌کنندگان قابل استفاده است.

بر اساس این گزارش، این سامانه در راستای اطلاع‌رسانی از آخرین خبرها و اطلاعیه‌های مربوط به سهام عدالت طراحی و راه‌اندازی شده و مشمولین و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر آگاهی از خبرهای این حوزه با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، نسبت به رفع سوالات و ابهامات خود در زمینه سهام عدالت اقدام کنند.

بنابراین گزارش، این سامانه که تنها سامانه رسمی کشور در خصوص سهام عدالت است در آینده بستری را فراهم خواهد آورد تا مشمولین با مراجعه به آن صورتحساب سهام عدالت را مشاهده و از جزئیات آن با خبر شوند که این موضوع نیز از طریق همین سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد.

راه اندازی سامانه سهام عدالت در حالی این روزها اتفاق افتاده که بر اساس قانون اصل 44، آزادسازی سهام عدالت می بایست تا پایان سال 94 انجام می شد که راه اندازی سامانه این سهام و فراهم آوردن سازوکار خرید و فروش آن توسط دولت یازدهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، بهره برداری سیاسی از آن توسط دولت را قوت می بخشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» بهمن کاشانی | ساعت ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
1
0
پاسخ
ازبدوبازنشستگی تعدادسه برگه کارت سهام عدالت به اینجانب بارزش سی میلیون ریال داده شده ولی ازآن تاریخ
قریب سیزده سال میگذرد.حتی یک ریال سوددریافت نکرده ام اولا راهنمایی بفرمایید چطورپیگیری کنم.ثانیا اگرسرکارم اونم بفرماییدماصبرمون انقلابیه.
» سمیه | ساعت ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۲/۱۸
0
0
پاسخ

به نام خدا
با سلام و خداقوت به شما هموطنان عزیز
قراربود بعد از یک دهه و نیم در سال 97 از این قرار بود خرید و فروش برگ سهام عدالت 1تومانی خرید فروش شود! چی شد!!؟ اگه ما صاحب برگه ایم چطور اختیار مال خود را نداریم بفروشیم یا نه؟!!!! مسئولین محترم ما دلمان به این سَنار یشی که در برگه سهامه خوشه... بفروشیم ، بدهیم قسط !! خیلی بفروشیم 2.5 تومان نمی توانیم مسکن بخریم ک!! میخواهیم قسط عقب مانده خود را بپردازیم! با اجازه بزرگ تر ها اجازه ما دست شماست! بزارین بفروشیم خیلی بدهکاریم!! کرایه خانه ها سر به فلک شد .. کرایه ماشین هم...متروهم اقلام مورد احتیاج ک خودتان بهتر خبر دارید!!! ... شما را بخدا اقلا این سهام ما را از ما بخرید .. یا زهرا (س) همه ما را مدد ده سرپا باشیم. مستاجر ، گرفتار و بدهکار نباشیم!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ