کد خبر: ۴۳۶۰۵
۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

"خودرو" شایعه فروش "خگستر" را تایید کرد/"خگستر" هم فروشنده "پارسیان"

شایعه فروش بلوکی گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو توسط ایران خودرو رسما" تایید شد و بلوک ۱۶.۶ درصدی "خگستر" واگذار می شود. "خگستر" از فروش بلوک ۲۰ درصدی بیمه پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی بروز شایعاتی مبنی بر فروش بلوکی شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو به مجموعه بانک پارسیان با قیمت 700 تومانی هر سهم در نیمه آذرماه، یک منبع آگاه با اعلام جایگاه مهم این شرکت برای ایران خودرو، چنین شایعه ایی را رد کرد. اما یک مقام مسئول دیگر به بورس پرس گفته بود ارزشگذاری این شرکت توسط یکی از شرکت های تامین سرمایه انجام شده و نتیجه آن به مدیران ایران خودرو داده شده اما اینکه ایران خودرو برنامه ایی برای فروش این زیرمجموعه داشته باشد یا خیر ، موضوعی نامعلوم است.

حال بعد از حدود یک ماه از آن شایعه ، ایران رسما" از فروش بلوک 1.6.6 درصدی "خسگتر" خبر داده و معاون اقتصادی ایران خودرو ، در نامه ایی به سازمان بورس ، توضیح داده است.

از سوی دیگر در حالی "خودرو" مالک 74.8 درصد سهام شرکت 150 میلیارد تومانی "خگستر" است که مهدی جلالی مدیرعامل این زیرمجموعه مهم ایران خودرو هم از فروش 20 درصد سهام بیمه پارسیان 300 میلیارد تومانی خبر داده است.

توضیح ایران خودرو درباره فروش "خگستر"

 

توضیح "خگستر" درباره فروش بیمه پارسیان

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ