کد خبر: ۴۳۶۰۷
۷:۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

درآمد هر سهم بانک تجارت هم اعلام شد
برای سال مالی جاری:

درآمد هر سهم بانک تجارت هم اعلام شد

بانک تجارت هم مانند بانک صادرات برای سال مالی جاری زیان پیش بینی کرد تا در صورت ارایه گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه ، آماده بازگشت به بورس شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام تصمیمات مثبت بانک مرکزی برای مساعدت با تکالیف سنگین دو سه هزار تومانی بانک های ملت، تجارت و صادرات، بعد از گذشت حدود 6 ماه، زمینه بازگشت این بانک ها به همراه پست بانک به شرط ارایه گزارش حسابرسی شده فراهم شده است.

براساس این گزارش، بعد از بانک ملت 5 هزار میلیارد تومانی که هفته گذشته و برخلاف بانک صادرات با اعلام زیان 47 تومانی هرسهم ، برای سال مالی جاری 102 ریال سود پیش بینی کرد، بانک تجارت 4.57 هزار میلیارد تومانی درآمد هر سهم سال مالی جاری را با زیان همراه کرد.

این بانک در عملکرد 6 ماهه ، برای هر سهم 93 ریال زیان پیش بینی کرده که نسبت به قبل ، 156 درصد تعدیل منفی را نشان می دهد. همچنین "وتجارت" در نیمه اول سال جاری برای هر سهم 57 ریال معادل 61 درصد زیان شناسایی کرده است.

با این اوصاف باید منتظر گزارش حسابرسی شده و همچنین توضیحات مدیران بانک های فوق و شفاف سازی مسئولان بورس برای بازگشایی نماد در روزهای آینده بود.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ