کد خبر: ۴۳۶۷۱
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

معترضان به حذف یارانه نقدی ثبت‌نام کنند

معترضان به حذف یارانه نقدی ثبت‌نام کنند

آن دسته از دریافت کنندگان یارانه نقدی که در تصمیم جدید دولت از دریافت یارانه نقدی حذف شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه هدفمندی یارانه ها اعتراض خود را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، هفته گذشته علی ربیعی وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه 4 میلیون نفر تاکنون خبر داده و گفته بود: حدود 7 میلیون نفر در کشور درآمد خیلی بالا و رفتار غیرقابل کنترل اقتصادی دارند.

وی با اعلام اینکه "برای سه گروه پیامک داده‌ایم" افزود: گام بعدی دولت حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر است.

براین اساس،آن دسته از سرپرستان خانواری که طی هفته های گذشته پیامک حذف یارانه را دریافت کرده اند باید برای اعتراض به سامانه هدفمندی یارانه ها مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده را دریافت کرده‌ند، باید مستندات و مدارک لازم را برای اثبات نیازمندی دریافت یارانه اعلام کنند. مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت yaraneh10.ir سامانه هدفمندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید با مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات، درخواست بررسی مجدد را مطرح کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حمید حیدری تبار | ساعت ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
پاسخ
به نام خدا
بنده فرهنگی هستم نه خانه ای دارم و نه ماشین
سه نفر و مادرم رو نگهداری میکنم
حقوقم کفاف زندگی رو نمیدهد
به همسرم که جدا شدم مهریه میدهم و خیلی مشکلات زندگی دارم
بنده به این مبلغ کم هم محتاج بودم
» سید جلال رفیعی فر | ساعت ۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
یارانه نقدی من خانواده ام رادو ساله که واریز نکرده اند. برای گرفتن آن باید چکار کنم؟
» امیر | ساعت ۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۲/۷
0
0
پاسخ
بنده یک سال یارانه آمون ب خاطرچندتاسندماشین ک ب اسمم بود قطع شده درصورتی که هیچکدام ازماشینا مال من نبوده همه سنداروانتقال دادم ازشمامسعولین محترم خاهشمندم پیگیری کنید
» حمزه رضایی | ساعت ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۸/۲۸
0
0
پاسخ
من سال ۹۳ چندین بار اقدام کردم برا یارانه گفتن سیستم قطع شده دیگه حتی رفتم تهران سازمان هدف مند کردن یارانه ها ولی جواب ندادن ..عدالت نیست بخدا ...بابا با این گونی و این شرایط سخت واقعا دیگه خسته شدم کاری کنید به خدا این یارنه ما درست بشه اخه..بیکارم بیکار ۰۹۰۲۴۲۰۸۹۳۶
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ