کد خبر: ۴۳۶۷۸
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷

امروز دو شرکت بورسی دارای صف فروش مشمول رفع گره هستند

امروز دو شرکت بورسی دارای صف فروش مشمول رفع گره هستند

امروز دو شرکت بورسی که در روزهای گذشته دارای صف فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی شده و سهام آنها بدون حجم مبنا و تا دامنه نوسان ۱۶ درصدی داد و ستد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امروز سیمان قاین و فرآورده‌های‌نسوزآذر مشمول گره معاملاتی شده اند و سهام این دو شرکت بورسی بدون حجم مبنا و دامنه نوسان 5 درصدی و حداکثر 16 درصدی داد و ستد خواهند شد.

براساس این گرارش ،"سقاین" که با سرمایه بیش از 52.3 میلیارد تومانی و پیش بینی سود 1435 ریالی در بورس حضور دارد، بعد از بازگشای نماد در 15 آذر، طی 11 روز کاری گذشته با صف فروش اما کاهش قیمت حدود 100 تومانی ( از 2880 به 2783 تومان ) روبرو بود. به همین دلیل مشمول گره معاملاتی شده و امروز بدون حجم مبنای 21,289 سهمی و احتمالا" کاهش حداکثر 16 درصدی قیمت داد و ستد خواهد شدو

همچنین "کاذر" که با سرمایه 30 میلیارد تومانی ، 5 ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده ، طی روزهای گذشته دارای صف فروش بود و دیروز بالغ بر 9.8 میلیون سهم صف فروش داشت اما امروز بدون حجم مبنای 201,288 سهمی ، معامله می شود. 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
پاسخ
صف خرید مثل غسالم مشمول گره نمیشود چرا؟ آیا یک ماه صف خرید بدون عرضه کافی نیست؟ ناظر ندارد و یا آیا سازمان بورس بیشتر میل به کاهش قیمت ها دارد تاافزایش ؟
» ناشناس | ساعت ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
پاسخ
صف های فروش مثل کاذرو سقاین را طبق قانون 5 روزه به گره میبرند و افت وحشتناک قیمت ...ولی غسالم را بعد از 30 روز صف خرید گره نمیبرند چون احساس میکنند یک مقداری سهم سهامداران گران میشودو سهامداران خوشحال میشوند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ