کد خبر: ۴۳۶۹۴
۱۱:۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷

ترامپ BMW را تهدید کرد/ تاسیس کارخانه در آمریکا یا مالیات سنگین 35 درصدی

ترامپ BMW را تهدید کرد/ تاسیس کارخانه در آمریکا یا مالیات سنگین 35 درصدی

دونالد ترامپ تهدید کرد برای خودروهایی BMW که در کارخانه جدید مکزیک تولید و به آمریکا صادر شود، مالیات ۳۵ درصدی می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،سخنگوی BMW اعلام کرد کارخانه این گروه در سن لوییس پوتوسی مکزیک از سال ۲۰۱۹ تولید BMW سه Series را آغاز خواهد کرد و خودروهای تولید شده به بازار جهانی عرضه می‌شوند. این کارخانه در مکزیک علاوه بر سه کارخانه دیگر در آلمان و چین است که ۳ Series را تولید می کنند. این شرکت در آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم حدود ۷۰ هزار شغل ایجاد کرده است.

ترامپ در مصاحبه با روزنامه "بیلد" اعلام کرد: BMW باید کارخانه خودروسازی جدید را در آمریکا بسازد زیرا برای این شرکت بسیار بهتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: آلمان تولیدکننده بزرگ خودرو است و خودروهای مرسدس بنز به وفور در نیویورک مشاهده می شوند اما در مقابل آلمانی‌ها به همین میزان شورولت نمی خرند و در نتیجه روابط تجاری به شکل غیرمنصفانه ای یک طرفه بوده است.

ترامپ گفت: طرفدار تجارت آزاد است اما نه به هر قیمتی و تهدید کرد آمریکا برای خودروهایی که شرکت آلمانی ب ام و قصد دارد در کارخانه جدیدی در مکزیک تولید کرده و به آمریکا صادر کند، مالیات ۳۵ درصدی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ