کد خبر: ۴۳۷۱۷
۲۳:۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷

تحلیل رویترز از افزایش ۵ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی

تحلیل رویترز از افزایش ۵ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی

رویترز دلیل افزایش ۵ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی را فضای ناامن اقتصادی حاکم بر بازار در آستانه مراسم تحلیف دونالد ترامپ در روز جمعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رویترز درباره دلیل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی نوشت: بازار همچنان به مراسم تحلیف دونالد ترامپ در روز جمعه تمرکز دارد. همچنین نگرانی‌ها برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پابرجاست.

بریان‌لان مدیرعامل مرکزی گلدسیلور در سنگاپور گفت: حجم خریدها نشان می‌دهدنگاه بازار به مراسم افتتاحیه و آغاز به کار دونالد ترامپ در روز جمعه است. همچنین عدم اطمینان زیادی بر بازار حاکم است بنابراین آنها سرمایه‌گذاری روی فلز زرد را برای خود بسیار امن می‌دانند.

وی افزود: در بخش فیزیکال مردم انتظار تقاضای زیادی را در آستانه سال نو چینی انتظار دارند. ما انتظار داریم قیمت هر اونس طلا از 1205 تا 1207 دلار ‌آغاز و در مرحله بعدی به 1220 دلار در هر اونس برسد.

به گزارش گروه اقتصاد امروز در بازارهای جهانی، قیمت طلا با  افزایش 5.1 دلار نسبت به روز گذشته در کمترین زمان به قیمت 1200 دلار و 90 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1209 دلار و 50 سنت معامله شد.

بر اساس این گزارش، هیچ شفافیتی در طرح اقتصادی دونالد ترامپ وجود ندارد و تمایل اغلب سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد هنوز اطمینانی به آینده اقتصادی ندارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ