کد خبر: ۴۳۷۵۴
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸

رکوردشکنی رنو فرانسه با رشد فروش در اروپا و ایران/ پیش بینی مثبت 2017

رکوردشکنی رنو فرانسه با رشد فروش در اروپا و ایران/ پیش بینی مثبت 2017

رنو با انتشار گزارش سالانه اعلام کرد میزان فروش در سال ۲۰۱۶ به لطف رشد فروش در اروپا و بازارهای خارجی ای نظیر ایران، رکورد شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، رنو فرانسه با انتشار گزارش سالانه اعلام کرد میزان فروش سالانه در سال 2016 به لطف رشد فروش در اروپا و بازارهای خارجی ای نظیر ایران، رکورد شکسته است. این شرکت پیش بینی کرده در سال 2017 شاهد رشد بیشتری باشد.

میزان فروش سالانه خودروهای تولیدی این شرکت در سال گذشته میلادی به 13.3 درصد افزایش یافته و خودروهای فروخته شده در سال 2016 به بیش از 3.18 میلیون دستگاه رسیده که رقمی بی سابقه است.

تیری کوزکاس عضو کمیته اجرایی رنو در بیانیه ای اعلام کرد: استراتژی ما مبنی بر تنوع بخشی به مدل ها و گسترش جغرافیایی حضور در بازارهای مختلف که در طی چند سال گذشته اجرا شده موفقیت آمیز بوده است. این استراتژی گروه رنو را قادر می سازد تا از نظر حجم فروش و سهم از بازار در هر منطقه ای پیشرفت کند.

آمارهای ارائه شده در گزارش شرکت رنو، تصویری مشابه آنچه در گزارش هفته گذشته شرکت پژو سیتروئن مبنی بر افزایش فروش آمده را ترسیم می کند. در این گزارش نیز لغو تحریم های ایران، نقش پررنگی در افزایش فروش این شرکت داشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ